Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettoff-topic
Läst 1973 ggr
[ingvarisbjorn]
0

Att bryta en vana! (lite OT)

Här är himlen mörkt grå och regnet öser ner. Fick precis veta att jag blev brädad av den andra kandidaten för en tjänst jag sökt. Alla andra dagar hade jag köpt mig en påse "trösgodis" och krupit ner i soffan under en filt och ynkat mig hela kvällen.

Men idag snör jag på löparskorna och tar ut min frustration på asfalten i stället. Och vet ni? Det känns redan mycket, mycket bättre, för även om jag gick miste om platsen jag gärna ville ha så vann jag ändå någonting. 

Ville bara skriva av mig lite, ha det bra allihopa!

[vaargen]
0

Bra gjort av dig! Har själv letat efter solen i Karlstad idag utan att lyckas och min hund blev sur när jag tvingade honom att springa i regnet :)

[linda-pinda]
0

Åh vad bra! Riktigt inspirerande!

[ingvarisbjorn]
0

#1 Det där med sola' i Karlstad är inget annat än falsk marknadsföring tycker jag Flört

voranna
0

Jättebra gjort av dej,det ger inspiration!Skrattande

Här i Västmanland är det oxå regndag idag,med värsta åskvädret inatt.Men vårvärmen kommer kanske efter allt detta regn kommit ner.Hoppas det!

Trevlig helg till alla viktkämpar härinne!

Helajna
0

Bravo! :D
Underbart att läsa! Och det här är inte alls OT det är T i allra högsta grad, för det är just DETTA som viktminskning handlar om. Att bryta vanor, att hitta nya sätt och lösningar på sina "problem". Givetvis handlar det även om mat och motion, men vanor är avgörande för framtiden och de val du senare tar.
MYCKET bra jobbat! :)