Jag lever
Hej på er!
Har varit lite inaktiv med skrivande här inne ett tag, har lät och försökt hänga med, men inte varit så hörd på slutet. Jag ber om ursäkt för dettta… men det har bara varit sååå mycket! Nu är jag förhoppningsvis här inne ett tag igen.. åtminstonde tills nästa tenta ska skrivas.
Jag var och vägde mig i måndags igen och då hände något som jag inte upplevt förut. jag stod prick på 67 kg… precis som förra månaden! +/- 0! Det är så skönt att gång på gång få bevis på att det jag lärt mig under viktminskningen och de vanor jag fått faktiskt fungerar och JAG kan klara mig själv! Underbar! Det är härligt att leva :)
Jag hoppas att ni alla känner att våren är i krokarna och att ni tar vara på energin och värmen. Använd den till positiva tankar och stora steg framåt.
NI KAN det här!
Det ver jag… för alla kan! Det handlar bara om att hitta sitt eget sätt, sina egna brister och fördelar. Det är DÅ vi kan lyckas :) Kunde jag så kan ni ;)
Många Kramar
Inte behöver du be om ursäkt för du haft lite vikt-hm..igare saker för dej,tentor behöver minsann sin tid.Dessutom hade du ju läst och hängt med härinne ändå.Men som Medarbetare förstår jag du kan tänka så,men fint iaf att du är tillbaka nu.Det är huvudsaken!
Måste vara en härlig känsla att inte ökat i vikt.Visst 17 funkar vår metod!Men oavsett vilken medod man använder sej av under viktminskningen,så är det ju när man kommer i mål som kunskaperna testas och att man fortfarande inte svävar ut i portionerna.Jämnviktsprogrammet är ju bra på vv därför.
Du är en så bra inspirationskälla och glädjespridare!
Tycker oxå våren gör att energidepåerna fylls på igen,även om det nu i två dar regnat och åskat här i västmanland så är det vårdofter i luften.Härligt!Så skönt nu på morgonen när jag går till tåget och slipper pulsa i meterhög snö som det var i vintras.Det våras för oss! Solen får förhoppningsvis mindre kroppsyta att skina på oxå hihi.
Välkommen tillbaka!
Tack :)
Jo, som Medarbetare så känner jag ju att jag vill finnas här som stöd hela tiden och visa att jag bryr mig :)
Det är väldigt härligt att det att jag, som jag säger "klarar mig själv". Jag vet vad jag gör när jag går upp och hur jag gör då jag får minus. det hjälper mig att hitta en balans i vardagen så att jag står still.. un derbart skönt!
Alltid lika roligt att höra att mitt mål med det här når fram, att inspirera och finnas som stöd :)
Våren är en underbar årstid! även om inte alltid solen tittarfram så är det i alla fall ljusare och varmare. och som du säger… ingen meter hög snö :)
Tack snälla :)
Hur mycket snö har ni nu i Norr(land(et))… en halvmeter? ;-P
haha.. allt är borta och jag ligger o är småsjuk:(…. vårtecken!
Och pollen till tusen.. *nyser*