Träna hemma utan redskap
Jag pluggar och har varken råd med gym eller dyra apparater eller annan hjälp med träning och jag känner att kilona hela tiden kryper uppåt och det känns riktigt dåligt.
Jag vill få tips på hur jag kan träna hemma utan redskap, för dem är oftast jättedyra och som min ekonomi ser ut nu måste jag vända på varenda krona.
Jag har även en hund och vi går ju promenader men det verkar inte hjälpa min viktnedgång, men jag vill gärna få tips på hur jag och min hund kan träna ihop!
Tyvärr har vi ingen skog i närheten, för rasta promenader i terräng ska ju visst vara väldigt effektivt.
Främst vill jag få bort fett från lår & rumpa och kärlekshandtagen måste bort.
Snälla hjälp mig, för jag vill få bort dem här extrakilona!
Det finns jättemånga bra träningsvideos gratis på youtube. Jag kan särskilt rekomendera pilates eftersom det ofta fokuserar på det viktiga core-musklerna.
Det är bara att spela upp och köra! 
Men du vet väll att det inte går att punkförbränna? Pilates är bra för att bygga viktiga muskelgrupper för hållningen och en fastare mage och rumpa, men fettet får du nog lättare bort med något cardio-pass som fokuserar på kalori-förbrukning.
Att träna med hunden är ju lätt. Bara att ge er ut på en löprunda tillsammans eller leka lite extra vilt på någon öppen yta.

Ja löprundor eller längre rundor med vovven? Raskare takt?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Raska dagliga promenader + gummiband. Ibland följer det med övningar med bandet man köper, annars tror jag att du hittar det i tidningar och på nätet. Tränar armar, rygg, ben, axlar. Situps för magen?
Lycka till!

Ut och spring med hunden, hemma kan du göra olika situps, armhävningar, olika benlyft, kanske köpa en billig studsmatta för en hundring, lyfta vikter ex böcker. Använd en stol för olika övningar för armar. Gummiband är ett bra tips. Men, se till att få upp flåset ordentligt och svettas.

Jag vet de som fyller petflaskor med vatten/sand…..
Styrketräning hemma !!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kolla in denna sajt! Detta är min favvosajt pga. att han INTE vill sälja någonting. En massa goda råd från Scooby i olika nivåer! Han förklarar ALLT ingående.