Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 4386 ggr
Musiken
0

Att bli fastare i hullet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det nagon som har tips pa hur man blir fastare i hullet? Alltsa mindre "mjuk och sladdrig"? Har nastan gatt ner alla kilona jag onskat. Da jag inte vill vara pinnsmal utan behalla mina former sa har jag accepterat att jag maste ha ett litet fettlager. Dock har jag alltid varit "mjuk och sladdrig", och med mindre vikt pa kroppen ar det annu varre! Pojkvannen nyper tag i gaddhanget, magen och rumpan titt som tatt och skrattar lite gott at att jag ar nagorlunda smal men anda sa mjuk och sladdrig. Har gaddhang trots att jag bara ar 21 liksom! Ar inte fet. Motionerar regelbundet. Ater vanlig mat i vanliga portioner. Mamma ar ocksa "mjuk och sladdrig" i hullet, och jag fasar for att det ska vara genetiskt!

Hur far man den dar Beyonce-kroppen? Hon har ju former, men inte f*n sladdrar hennes armar runt som vingar, och inte dallrar benen som gele sa snart hon ror sig…

[vaargen]
0

Oftast brukar mindre sladder=muskler.

Bli av med gäddhäng=triceps övningar(eller plastikoperation) länk

Tofu
0

Dethär är viktnedgångens baksida, skrynklig och sladdrig hud, beroende på ålder.Yngre får liksom för stor hud och äldre kan få skrynklor dessutom.Kombinera viktnedgång med styrketräning och rätt kost-bäst.Konsultera en kostexpert.Tror det finns bla på gym?

Helajna
0

Instämmer med de andra.
Gymträning under tiden som du går ned i vikt. då hänger huden och musklerna med. Detta går givetvis att göra efter viktminskningen med, men kan ta lite längre tid :)