Problem med kroppen
Hej!
Jag har börjat träna igen. Springer lite och går i rask takt.
Tränar ju då ben och ryggmuskler.
Men, det konstiga nu är detta:
Jag har fått liksom en större rumpa eller vad man ska säga. En längre rumpa.
Där själva riktiga rumpan slutar innan svanken, har jag fått bredvid ryggmusklerna och precis i samma bana som skinkorna, liksom utbukter.
Det sticker ut som om skinkorna blivit längre osv.
Och nu har detta gjort att jag måste dra upp trosorna mer för det ser ut som om att jag visar skåran, men det är tack vare dessa muskler bullar eller vad man ska säga.
Min rumpa ser ut att ha ökat otroligt i storlek vilket stör mig grymt mycket då den inte är större!
Slänger in en bild så förstår ni kanske bättre.
Det svarta markerade visar där dem här bullarna sitter.
Hur får jag bort dem, vad är det och hur kommer dem upp?
Springer mest bara nerför men går ganska rakt både upp och nerför.
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Bra jobbat! Det där är ju toppen! Du har blivit lite mer vältränad! De där musklerna är grymma! Tro inte att det ser tokigt ut! Du är förmodligen superhet med din vältränade baksida! ;-)
Läste att du var 16 år på din sida. Jag tycker du ska passa på nu när du är ung och bygga upp din kropp ordentligt. Tro mig. Jag är 27 nu och har jättesvårt att lägga på mig muskler. Det var mycket enklare när jag var yngre.
Det handlar inte bara om utseende. Bra stödmuskler förhindrar att du blir skadad i framtiden eller får problem med ryggen eller höfterna. :-)
Kör hårt! Kanske ska du börja träna andra delar av kroppen oxå? :-)
#1 Haha, okej =D.
Har mest ansett dem grymt störande då jag vill ha längre rygg och detta gör så att den ser mycket kortare ut =P.
Jag tränar bröst, rygg, ben och mage =).
Det blir vad det blir från dag till dag ^^
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Jag har nästan samma problem.
Bara att jag har simmat i 9 år och har muskler på överryggen så jag måste ha en storlek större i tröjor för annars ser den alldeless för tight ut. Dock sticker drt^^ ut fett på höfterna så det blir ändå den storleken i tröjan:P
Finns ingen maskin som tränar höfterna på gymmet utan bara framsidan av magen.. Vet inte hur det fettet ska gå bort..
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#3 Det går inte att punktförbränna fett. Du kan inte bli av med fett på höfterna bara för att du tränar höfterna.
Vart kroppen väljer att förbränna fett är individuellt, ärftligt och svårt att förutspå. :-)
Jag tex. lagrar alltid fett på kärlekshandtagen först. Om jag går ner i fettprocent så tar min kropp fett från benen först och magen sist.
#4 jag vet, men när man tränar upp musklerna så försvinner ju fettet snabbare. Ser på magen att det har försvunnit fett och jag har gått ner 3cm på någon månad även om jag inte varit så duktig på att gå till gymmet. Har tränat 4-6ggr på gymmet denna månaden.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#5 Jovisst gör det de.. men de försvinner inte där man tränar tyvärr. :-)