Deltagare till nytt Livsstilsprogram sökes!
Deltagare till nytt livsstilsprogram sökes.
Vi söker nu deltagare till ett nytt livsstilsprogram där träning, hälsa och skönhet står i fokus. Är du överviktig och lever ett ohälsosamt liv?
Nu har du chansen att åka till Hollywood och göra den förändring du alltid har drömt om.
…
Skicka in en bild och en presentation där du berättar om dig själv och din livssituation till: mikaela.schef@meterfilm.se

Tänk att man för en gångs skull varken är tillräckligt överviktig eller tillräckligt ohälsosam för att kunna få vara med.
Redan när jag anmälde mig till A Skipper sa min dotter att jag inte skulle komma med för det är ju bara såna som äter pizza och godis hela tiden. "-Du lagar ju mat varje dag"
Det skulle var skönhet då, där har man kanske en chans.
>>>Malum domesticum<<<
Spännande! Jag sökte direkt. :-)
Är visserligen inte överviktigt men fortfarande väldigt onyttig och ohälsosam. Jag vill ha bättre vanor och ta hand om mitt yttre bättre.

Är det Biggest loser detta gäller? Har iallafall nyss skickat en ansökan dit via informationen på tv4.se
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Och för oss som för länge sedan nått idealvikten är det för sent att anmäla sig… 
Dom ringde upp direkt! :-) Jag ska dit på intervju nästa vecka. Jag tror det är lite "du är vad du äter"-stil på det hela.

#6 Spännande, berätta gärna hur det gått på intervjun sedan 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Låter otroligt spännande faktiskt, men skulle inte våga visa mig på TV eller vara hemifrån så, samtidigt som det vore så sjuuukt spännande och välbehövligt för mig för att nå målet =)
Anna Anka skulle väl ha något sådant program, så anta at det är det det gäller.
Jag menar de flesta andra program brukar ju spelas in i sverige