Frusen av viktnedgång?
Hej! De senaste veckorna har jag blivit frusen av mig. Jag har även gått ner åtta kg på ungefär två månader. Tror ni att detta kan ha något samband? tex att jag fått mindre fett som isolerar kroppen eller liknande.
Jag brukar också frysa när jag går ner i vikt.
Säkert normalt! :)
Jag fryser om dagarna och precis när jag lagt mig. Kan ha både pyjamas och strumpor på och även en tjock fleecefilt.
Sen på natten, vaknar jag av att jag svettas som fanken och sliter av mig alla kläder - utom trosor
- och filt och täcke åker av. AC:n slår jag på.
Så nog fryser man och svettas också, när man går ner i vikt!

Jag ar ocksa mer frusen nu nar jag gar ner i vikt. Tror ocksa pa att man ar sa van vid att vara "isolerad" att man fryser nar det dar extra aker av :) Men jag ar fortfarande varmare an pojkvannen! Han har inte ett gram fett pa kroppen sa han fryser jamnt och standigt.
// Amanda

Skönt att veta att allt står rätt till!
Innan jag gick ned i vikt frös jag typ ALDRIG! Jag hade tunn jacka året om och gick gärna i bara tjocktröja på vintern, för så frt jag kom upp i värme blev jag svettig i kläderna. Jag började med sanadeler och korta kläder tidigare än alla adnra och behöll de på längst. Vantar och mössa hade jag sällan om det inte var väldigt kallt och jag låg i snön..:P
… men idag! Jag måste ha kläder på mig i dåligt väder som värmer och jag kan ha tjocka kläder utan att svettas allt för mycket även om jag går fort. Benen fryser jag inte så lätt om fortfarande i alla fall…
men så det tror jag absolut hör ihop :)
Grattis till din viktnedgång!:)
Ursäkta TS att jag stjäl din tråd.. Men jag har en fråga. Är det vanligt med mörka flytningar när man gått ner en del i vikt under kort tid?
Någon som fått det?