Jag lyckades!
Inte varit här inne så mycket på ett tag, har rullat på så bra med viktnedgången att jag inte känt nåt behov.
Mitt mål inför sommaren var att kunna jogga i 30 minuter och komma i ett par gamla byxor jag hade.
Dock pga. skador så är jogga inte ett alternativ ens, och de gamla byxorna är slängda..
Men.. Jag är så sjukt nöjd ändå. För idag köpte jag nya kläder, ett par byxor i storlek 42!
Hade storlek 52 när jag började i februari, så gått ned 10 storlekar!
Inte så underligt att jag tyckte byxorna blivit för stora..
Har ingen våg, så vägt mig har jag inte gjort, men det känns inte som så nödvändigt. Bryr mig mer om att jag numer mår mycket bättre av att se mig själv i spegeln. :)
I början tänkte jag väldigt mycket på vad jag åt, motionerade väldigt mycket och skrev matdagbok. Men nu har jag lärt mig vad jag kan äta, och behöver äta så skriver inte ens matdagbok längre. Motionera har det varit rätt dåligt med tyvärr pga. skador, så det ska jag bättra mig med så snart jag blivit bra igen.
Ville bara dela med mig av min glädje! :)
Grattis!!!
Grattis!! =)
Tack. :)
Ååh! Vad underbart! Stort grattis och bra jobbat! :D:D
Jag hoppas att du snart slipper dina skador så att du kan få testa på att röra på kroppen på ett annat sätt och känna skillnaden fysiskt :)
Stort grattis igen :D
#4: Hoppas jag med, just nu är hundpromenaderna mer än nog för skadade knät och foten, men snart så! :)
Nu måste jag ju sätta upp nytt mål dock, har ju ett par storlekar kvar innan jag är nöjd.
Belönade mig med två tröjor idag.. :)
Men vad underbart att höra, man blir så peppad
Stort GRATTIS!!! *VÅGEN*
Hoppas att du blir bra snart med skadorna så att du kan känna skillnaden när du motionerar
Stor grattiskram!
Verkligen duktigt jobbat,klokt av dej att belöna dej själv oxå.Det är dej väl unnat.Bra för dina leder att få mindre att bära upp,hoppas du blir helt frisk snart.Fortsatt lycka till!