Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 8255 ggr
Liiniz
2010-05-02 03:01
0

Lepigen??

Har nu fått höra och läst lite ett "mirakelmedel" som heter lepigen. Vad vet ni/hört om det??

Tror inte direkt på mirakelkurer (tror inte ens att det riktigt finns något sådant =P)

Har ni provat det så dela gärna med er av era erfarenheter av detSkrattande

Ni kan läsa om det inne på lepigen.se

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Calmare
2010-05-02 03:33
0

Mirakel, tror inte på sådant… jag tror inte heller på troll, tomtar eller annat som inte är vetenskapligt bevisat… eller hur var det nu..? Flört

PatrikHagglund
2010-05-02 08:53
0

Lepigen verkar innehålla synefrin (synephrine) som verksam substans. Synefrin är snarlikt efedrin som tidigare varit populärt i preparat för viktminskning. Numera är efedrin (ephedrine) läkemedelsklassat, pga av sina biverkningar - främst hjärt-kärlbiverkningar.

Inget jag känner mig sugen på att testa pga risken för biverkningar. Troligtvis effektivare att gå till närmsta tobakskiosk och köpa ett paket snus eller cigaretter. Nikotin är en effektiv substans om man vill gå ned i vikt.Flört

Liiniz
2010-05-02 16:19
0

#1 Nä jag tror inte heller på mirakelkurer men jag blir alltid nyfiken på att lära mig om dem och höra lite om personer som har använt demFlört

#2 Ja de innehöll något ämne som ska typ vidga blodkärlen eller kapillärerna iaf och ge en adrenalinliknande reaktion, verkade lite skrämande i mina öron. Tyvärr röker jag redan och har gjort det i ett tag Obestämd Hihi men jag förstår poängenFlört

Mvh LinaGlad

mickekarlsson
2010-05-11 12:21
0

Tydligen finns det olika sorter av Lepigen. Den som heter Lepigen X-strong innehåller tydligen varken efedrin eller synerphine.

Folk verkar dock tycka att det fungerar rätt bra, läs kommentarerna på http://www.viktvagvisaren.se/bantningspiller/lepigen-x-strong/

Liiniz
2010-05-11 14:31
0

#4 Denna sidan förklarade mer än vad försäljningssidan gör xD Det är ju bra att det inte innehåller de ämnena, många föreslår att det funkar bättre om man tar Omega -3 tabletter till (vissa tar massa andra lepigenprodukter också). Vem vet, man kanske vågar testaTungan ute

Mvh LinaGlad

Liiniz
2010-05-18 21:57
0

Jag hittade av en ren slump en länk till en kampanj där man kan prova lepigen X-strong i en månad för endast 39:- och sen kan man sj välja om man vill fortsätta eller inte. Fortsätter man så kostar det 299:- + frakt i månaden, vilket är ca 150:- billigare än vad det annars kostar =P

Mvh LinaGlad

[vaargen]
2010-05-20 02:05
0

Roligt när du läser ordentligt på lepigen sidan

"Intag av kostillskott kan vara farligt, exempelvis vid överkonsumtion, kraftig övervikt…"

Bra tecken för ett "bra" bantningspiller att man får inte vara för fet för då dör du…

Liiniz
2010-05-21 02:29
0

#7 Vad trevligt av dig att upplysa om det vi andra/jag har missat, men den första meningen hade du kunnat skippa då denna tråden är till för att informera och hjälpa, inte till för sarkasm eller för att få andra att verka naiva (lite milt ord men det är så jag tolkar det, lite svårt ibland att veta vilken ton andra använder bakom skärmen)!

Men din poäng är bra, lite dum/komiskt det där med att man inte får vara för fet…. lönt att kalla det för bantningspiller då =P

Mvh LinaGlad

[vaargen]
2010-05-21 02:36
0

Oj, menade verkligen inget illa eller påhopp emot dig!. Dåligt ordval från min sida, prova att byta ut "du" till "man" så ska det kanske bli tydligare.

Liiniz
2010-05-21 09:44
0

#9 Det är ingen fara, jag kan också välja mina ord lite på ett sätt som kan misstolkas =P Blir definitivt tidligare =)

Mvh LinaGlad

TheFateater
2010-06-30 13:02
0

Hej!

Testade Letigen när det fanns och det funkade. Den nya varianten Lepigen funkade inte, inte på mig i alla fall. Letigenen gjorde mig högvarvad och jag mådde fantastiskt bra, vad det sen gjorde med kroppen vet jag inte. Jag fick inga men, men andra med större vikt- hjärt-, kärlproblem kan nog ha råkat illa ut. Faan att livet ska vara så svårt…