sugen.........
Ar valdans sugen pa glass, choklad, cream soda och en fet pizza just nu.. Har garderat mig genom att bara ha bra mat infrusen i portionsforpackningar, och inga sockriga drycker hemma. Men jag ar ju saaaaaa sugen! Affaren ar fortfarande oppen och det bara kryper i kroppen pa mig…. 
Vad gor ni nar suget slar pa som varst?
// Amanda

Äter… Ugg. :( efter att ha gått ner 13kg under våren har jag nu kommit till ett stadie då jag tycker jag kan unna mig gitt när suget sätter in. Resultatet är att jag inte går ner längre.. Suck. Sommaren är full av unnandren, god mat o efterräter, inte bra, inte bra. Nä, nu ska jag ta mig i kragen igen o fortsätta dietandet.
Sätter på musik och börjar med något jag garanterat inte blir klar med innan affären stänger. Att ta en dusch och göra allt "extra" (raka benen, noppa ögonbrynen, fila naglarna osv.) tar ju gott om tid och innan jag är klar har affären alltid hunnit stänga. :)

Äter bra mat… Några ägg, en bit fläsk, fläsksvålar, steker lite gott kött. Men men antagligen ingen som helst hjälp då jag antar att du inte LCHF:ar?

Jag ater vanlig mat utan light-produkter osv. Har provat LCHF, men det fungerar inte med pojkvannen i samma hushall.
// Amanda
I ett sådant läge brukar jag koka te eller liknande och sedan göra lite sit ups för att få igång "tränings adrenalinet" då tappar jag sug på sådant onyttigt och vill ha en banan istället:p :)