Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 2331 ggr
Ylva-Li
0

Hur var er midsommar?

Så hur var er midsommar?
Vi hade det så varmt och skönt, bara några små droppar från skyn.

Viktmässigt så har jag inte räknat några points den här veckan. Det har liksom inte gått. Vi har farit överallt och gått och haft trevligt. Så mycket motion. Vägde mig i morse och bara upp 0.1kg, helt ok tycker jag. Hade nog förberett mig på mycket mer!

Men nu är vi tillbaka i verkligheten!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Mojjan73
0

Min midsommar var helt fantastisk. Lagom mkt mat, mycket motion & många skratt. Av någon anledning blev det en näve chips en natt och det är udda… jag gillar nämligen inte chips alls. Men förutom det så var det en härlig mat och skratt helg.

[vaargen]
0

Min var bra, hände inget speciellt utan livet fortsatte som vanligt :)

TjockaBerta
0

Tack bra. Mat och dryck och grodor runt stången och mycket trevligt folk. Sent blev det och törstig var jag på midsommardagen men det berodde nog mest på värmen. Kom hem från landet och vägde under 62 kg. Det är rekord! Nu har jag kompenserat med vatten och riktig mat några dagar så nu är jag snart i balans igen.

>>>Malum domesticum<<<

Ylva-Li
0

Härligt att höra att ni haft det bra! Det tycker jag är allra viktigast trots allt. Skrattande

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Helajna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade en underbar midsommar! :)
Uppe hos mina föräldrar i Dalarna och vi kunde sitta ute och äta midsommar-maten ute för första gången på FLERA ÅR! Så det var ghörkigt :) Lagom mycket mat, "nyttigare" efterrätt än vanligt, inget småätande samt bara 1,5 glas vin. Alldeless lagom av allt :) Även lite kubb och stekande av ägg på öppen eld på kvällen och fick träffa vänner jag inte sett på mycket länge. :D

Zaphix
0

Hade en trevlig midsommar med ett par kompisar, regnet öste ned hela kvällen, men vi lyckades grilla ändå. Dock åt vi inne.. :)

Vi hade sjukt mycket mat, men det mesta var kött, så jag åt ändå bara hallomu och sallad, bra med köttänade kompisar. :)
Dock unnade jag mig cheesecake till efterätt, med jordgubbar, mums!

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

voranna
0

Firade midsommarafton med sonen och hans sambo.Vi åkte till grannkommunen och fikade ute, där midsommarfirandet var igång på traditionellt vis.Det var så pass soligt och varmt att vi fick uppsöka skugga hihi.Just midsommarafton åt jag det som bjöds faktiskt,cheesecake även jag.Misommardan tog jag det lugnt med maten för att på söndagen äta lite tårta med vänner.Få se hur det går med vägningen denna vecka,vägde mej faktiskt inte i söndags..

Men visar vågen plus så får jag väl räta till det,har iaf "skött mej" den här veckan.Hur som helst var midsommar trevlig så det var det värt!