Jättestort GRATTIS! Vilken känsla det måste vara! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
JEEEEIHOO! GRYMT!! :D :D
Grattis, jättekul. :)
Duktigt jobbat!
*GRATTIS*
#6 Ja det börjar faktiskt kännas lite. Jag har svårt att se någon skillnad, men sambon synade mig och sa att det syns faktiskt.
Köpte ett par nya shorts för några veckor sen som redan då var stora.. de är superstora nu! Lite har de väl gått ut sig också. Som tur är så ska mor min hjälpa mig att förminska dem lite. Egentligen ville jag ha storleken mindre, men den fanns inte och jag var i akut behov av shorts!
Vilket jag förövrigt märkt är en hel vetenskap att köpa.. Kappahl hade rätt många stora storlekar, men ack så dåligt de satt! Korta i midjan och gud vet vad.. Mina hittade jag på lindex, men för 300kr vill jag gärna att jag kan ha dem iaf hela sommaren ut. ;)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Under min viktminskning sedan operationen har jag handlat en hel del kläder på tradera. *tipsar*
Jag har helt enkelt inte råd att köpa kläder i varje storlek, så det har varit bylsiga tröjor och hårt åtdragna skärp i byxorna emellanåt… 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
#8: Det där med hårt åtdragna skärp känner jag igen.. Har alltid skärp i jeans så jag upptäcker aldrig att byxorna blivit för stora i tid. Sist insåg jag det när jag inte hade fler hål på skärpet.. Då kändes det som det var dags att både köpa nya byxor och skärp. :)
Men det är dyrt att gå ned i vikt, man måste ju köpa så mycket nya kläder. Nu måste jag köpa två par nya ridbyxor, fast jag köpta nya för inte så länge sedan.. :\
Usch ja, det blir dyrt! Än sålänge har jag klarat mig dock. har t.ex en bh i en mindre storlek som jag nästan kan ha nu. Liiite till så sitter den perfekt igen. ;) Jag har också fuskat lite och tvättat endel kläder i 95% i hopp om att de ska krympa lite. Fungerar ibland.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||

Vad roligt!! Grattis!!
// Amanda
Wieee! kul!
Jag känner igen det där med att försöka krympa kläder :)

Grattis!

Grattis till viktnedgången och de nya kläderna som är på ingående!
Nu när du gått ner så mycket är du säkert grymt motiverad att fortsätta att gå ner. Det är trögast i början, tyckte jag, innan det hänt så mycket.
Vi ser fram mot nästa delmål. Lycka till.
>>>Malum domesticum<<<

Grattis Ylva-Li 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.