Nu ska magen bort!
Nu börjar jag med soppmat! Ska försöka bli av med fettet som satt sig framförallt på höfterna och magen, men även rumpa bröst och ben… Längtar efter att bli snygg igen, så ska hålla pojkvännen sällskap på en soppdiet!
Vägde mig nyss, 67.5 kilo och ett midjemått på 87cm. Är 170cm och 21 år gammal! Till skolstarten ska jag vara snyggare!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Jag tycker inte att du behöver gå ner i vikt! 67 kilo och 1.70 lång låter ytterst perfekt! Njut av livet och att du är frisk istället.
Nja, kanske inte gå ner i vikt, men minska på fettet. Jag har het klart sett bättre ut! Fast dieten gav jag upp fort, ska hålla mig borta från godis och annat sött samt äta lagom stora portioner.
/Karin
Hur tränar du i nuläget? Minskar du lite på godis och snacks och tränar ett par-tre dagar i veckan kommer du nog se de resultat du är ute efter.
Det är ju alltid roligt att få en lite fastare kropp och kanske bättra på konditionen och styrkan lite. Men låt det ta sin tid och gör hellre en liten livsstilsförändring än att hoppa på radikala dieter. Det kommer nog både du och kroppen må bättre av i slutändan.

Träna tänker jag på men gör inte så mycket ;)
/Karin