Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 3044 ggr
google1
0

Tips: Gå ner minst 5 kg/månad

Hej

Här får ni ett jättebra tips på hur man snabbt går ner i vikt. Funkar garanterat för alla

Ät så mycket du vill av allt som du absolut inte tycker om. Och ät förstås inget annat. Drick vatten till

nyborjare08
0

Haha! Då blir det bara lakrits och selleri för min del Glad Då skulle jag garanterat svälta bort!

Fast jag gillar vatten, går det bort då?? Obestämd Flört

TjockaBerta
0

Det går lika bra att äta något man tycker om. Ex rostbiff och potatissallad, men bara det. Efter en månad äter man inte så stora portioner längre och efter ett halvår har man minskat betydligt i vikt.

>>>Malum domesticum<<<

nyborjare08
0

Eh, näringsbrist, någon?? Flört

[tk1971]
0

Haha… jag läste först "ät så mycket du vill av allt du tycker om". Mmm… choklad för hela slanten! Men så bra var det ju inte.

Ja, i så fall skulle det bli en massa lever, råa ägg och surströmming för min del. Sån mat klarar jag inte så nog skulle jag gå ner, det är ett som är säkert.

Bergspuman
0

Då blir det blodpudding, palsternacka och majonnäs här.

Urk.

Nä, jag äter hellre sådant jag tycker om och GÅR NER ÄNDÅ Glad.

Hoppfull
0

Hahahaha, känns inte som något för mig heller! Glad Men det fungerar säkert… för den som klarar det mer än några dagar… skulle inte jag göra!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Mojjan73
0

Usch, kan inte tänka mig att bara äta selleri, lever, surströmming & pannkakor hela dagarna. Skrikandes

TjockaBerta
0

Jag skulle bli smal om jag var tvungen att leva på bullar. Usch och fy.

>>>Malum domesticum<<<