Herbalife
Jag säljer Herbalife produkter som kan hjälpa dig med vad det nu är du behöver hjälp med. Tex viktnedgång
Skicka mig ett mail om du vill veta mera.
Mvh Maria
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Vad är Herbalife?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Det är ett förteg som en massa olika naturliga hälsoprodukter, både för inre och yttre hälsa. För viktnedgång har det bla, måltidsersättare, olika vitaminer, aloevera drycker, örtdryck mm mm.
//Maria

Varför säljer du ?
Uppnått önskad vikt ?
Mvh Ellenfyrkant
hej, jag säljer inte så mycket längre och jag har inte nått önskad vikt för jag har inte kunnat hålla dieten, det funkar säkert om man kan det, mycket vilja och disiplin gäller också.
//Maria

Tror inte ett dugg på Herbalife… Det ända som fungerar är bra kost och motion! Låt er icke luras…!

Läs detta och avgör själva http://www.halso.info/herbalife.html
Nyttig information…
#5 Jag är lite trött på alla som förkastar alla metoder för viktnedgång och bara säger "bra mat och motion är det enda som hjälper". Precis som om det skulle vara lätt. Alla vet ju mycket väl att bra mat och motion är det optimala och om det skulle vara så enkelt skulle ingen lida utav övervikt. Vissa gillar att motionera, vissa tycker om att laga nyttig mat, andra kör LCHF och vissa VLCD. Det är ju helt individuellt vad man väljer! Jag är säker på att många har fått hjälp av herbalife och gått ner i vikt för gott!
Det enda som hjälper är att göra av med fler kalorier än man stoppar i sig

LiisaDagger: Lycka till med den inställningen! Man kan svälta sig också.. ungeför lika vettigt som det du säger.
#9 Ingen mening att bli otrevlig. Jag kan meddela dig om att jag har gått ner i vikt med VLCD, det funkar bra för mig. En fråga till dig, lider du ens av övervikt eller är du bara här för att skriva folk på näsan?
Ni kan ta bort hela denna diskussion, för jag säljer inte herbalife längre och vill inte vara den som startat denna diskussion.
//Maria

otrevlig och otrevlig det vet jag inte jag är bara realistisk..
Min kompis betalande flera tusen för Herbalife gick inte ner ett skit
Sen såg jag på Plus på tv om Herbalife rena bluffen lurande folk på pengar
Sedan har jag för mig att man faktiskt inte får göra reklam för produkter på sajterna.
Jag tror inte heller på sådana där pulver och joser och drycker och allt vad det är. Jo kanske om man vill bli av med ett par kg på sin höjd.
Men för en varaktig viktminskning om man har mer övervikt än så, krävs det allt andra metoder.