Över hundra..
Ja idag hade jag bestämt mig för att nu ska till att bli ett nytt försök och startvikten är för första gången över 100 för att vara exakt 100,1!! Besök gärna min blogg för peppning. www.iamiamaria.blogg.se/halsa
Jag är både deprimerad och motiverad över detta.
Kör ingen särskild diet förutom kalori reducering första veckan, sen hålla mig från sötsaker och röra på mig mera.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Lycka till! Har du möjlighet att träna lite, kanske promenera 3 ggr á 30 min i veckan till att börja med?
Räknar du kcal eller höftar du? En liten våg att väga mat på är väldigt användbar och går att köpa billigt lite varstans.
Lycka till!
Tack =)
Jo då jag ska röra på mig både med promenader och så zumba hemma i vardagsrummet.
Jag kommer inte räkna utan höfta genom att dra ner på protioner, mindre kolhydrater och fett till att börja med. Dvs äta mycket grönt och rent protein.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Shit, jag trodde ingen gjorde Zumba hemma i vardagsrummet på riktigt. Hoppas det fungerar för dig då det (enligt mig) verkar sjukt tråkigt att svänga runt framför TV:n.
Ät mindre, rör dig mer låter fint. Berätta för alla du känner vad du skall göra så är det svårare att "dra sig ur" samt att du får pepp från alla håll.