Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettkost
Läst 2807 ggr
LilMoon
0

Hejsan ^.^

Vilken underbar sida med otrolig massa trevligt folk måste jag säga först:D kommer hänga här som en hök och försöka peppa allt och alla:)

men kort info om mig, är 170 cm lång och startade min vikt på 115kg ganska rejält mycket enligt min mor som alltid ville måla min vikt i ansiktet. första hon sa när man svarade i telefon och sista hon påpekade när man la på. vilket fick mig en funderare då jag insåg i spegeln hur jag såg ut. kan delvis vara med att jag lyckas fått minafötter på jorden då jag har haft de lite rörigt i 3 år. men började 3 veckor sen med dans vilket är otroligt kul sålänge de inte är pardans :) vill inte gå in i den världen än då jag fortfarande känner mig som en barbapappa men jag har lyckats gått ner till 108kg:) mitt mål är 75kg men jag tror att allting går och löser sig när man själv har funnit harmonin i kroppen och runt omkring sig. vilket jag har gjort nu.:) har ävent funnit kärlek till hälsobutiker springer in nu o då köper maskroste och allt annat ogräs som man ska dricka:) dricker mina smoothies med jordgubbar och hallon o dylik vilket är förbannad surt nu >.< men jag känner mig piggare och lyckligare:)

Hoppas ni har funnit eran grej och eran mat:) och glöm inte att unna er:) köp kläder el spel el bok och känn er stolt när ni har gått ner 2kg. klappa er själv på axeln och säg bra gjort till er själva när ni har gått till gymet el gjort eran sallad eller andra maträtt.:)

Ger er alla en kämpande kram:)

//Från en virrig liten tösa.

Ylva-Li
0

Hej och välkommen!

Du har så rätt! Och vad duktig du är! :)
Man ska vara glad över det man gått ner, och inte arg och sur över det man inte gått ner. ;)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||