Omstart på rejset
I feb i år fick jag o min man nog o började vår viktminskningsresa. På 4 mån gick jag ner 15 kg o min man 20 kg. Tack vare att vi slutade med halvfabrikat, lagade egen hälsosam mat med grönsakslådor o lite kollisar. Detta ihop med naturdiets-frukost o lunch. Sen åt vi en god vällagad middag, som gjorde den annars knappa dagen lyxig.
Sen kom sommaren o vi gick upp 5 kg var pga dålig kost lagad av släkten vid sommarstugan, under 3 mån. :-(
Nu under hösten har jag hållt vikten i 3 mån men vägrar gå ner i vikt mer trots nytt gymkort med träning 2ggr/v o strikt kost. Irriterande, har 10 kg till att tappa till målvikten.
Men idag har maken o jag dragit på hårdhanskarna igen för en brännar-kickstart i 2 v kanske. 800-900kalorier har jag hållt mig under idag. Förhoppningsvis ger det en vändning så jag kan va nere på 7-10 kilo tills feb då vi åker utomlands (målet). Fan, de e inte lätt när man nått en platå. En härlig sak e iaf att jag nu är nere på 25 i bmi o äntligen närmar mig rätt sida strecket. Resan fortsätter. :-)

Gått ner nästan 2 kg på 4 dar med en hård men helt ok diet under 1000kcal/dag. Har ätit massor med goda grönsaker på kvällen som jållt magen nöjd o kört shake dagtid.
Idag fredagssyndade vi lite med hemmagjorda råa vietnamesiska vårrullar som vi fyllde med risnudlar, stekt kyckling, koriandrr, avokado, morotsstavar, pak soy o purjo. Smask. Det var vi värda.
Har bara kunnat träna 1 gång denna vecka pga en seg förkylning. Drygt.