Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 2272 ggr
voranna
0

Total viktminskning på "viktminskning ifocus"

Jag tog mej friheten att starta upp en ny tråd på vår viktminskning då den förra blivit så lång,hoppas det är o´key.Veckan som gått visade på 0,8kg minus till min förvåning och glädje!Två födelsedagskalas hade jag förra veckan, men tydligen gjorde jag bra val ändå.Nu har jag bara 2 kilo kvar till målvikten..jippii!Sammanlagt har jag tappat dryga 8kg sen starten i mitten på februari.Så det har inte gått i raketfart,men att lära in nya kostvanor låter jag ta den tid som jag behöver.Nu ska jag öka på motionsdosen något oxå.Kram till alla viktkämpar!

Vikt:-123,7kg

Midja: -100cm SkrattandeVad duktiga vi är!

Helajna
0

Bra där. den blev lite långt :)

OJ! Vad duktig du är !:D Grattis!

Och vad duktiga vi alla är! :D

… Jag ska väga mig för första gången på länge på VV imorgon.. lite nervöst! men tror jag står still :)

voranna
0

Lycka till!Det går säkert bra,men att vara guldmedlem är bra för då håller man kollen.Jag ger mej inte förren jag oxå är det…Tala gärna om sen hur det gick om du vill.Söndag är det min tur att se svart på vitt hur midsommar var hihi.Vägde mej inte i söndags då jag inte var hemma..

voranna
0

Det gick väl sådär på vågen,minus 2 hg.Nåja så länge det inte är plus så får jag väl vara glad.

Antar det inte blir så stor aktivitet i den här tråden nu i semestertider.Men hoppas iaf alla viktkämpar en skön sommar och var rädda om er!

voranna
0

Oops!Glömde skriva våran totala viktminskningFörlåt!Skäms

Vikt: 123,9kg

Midja: 101cm

Skyller på värmen!Flört

Helajna
0

DEt gickbra på min vägning! -0,3! så stillastående :D Så skönt att veta att min metod att hålla vikten  fungerar utan att det känns jobbigt och så!_D

Vikt: 124,2 kg

Midja: 102 cm

Tappat även 1 cm sedan sist :)

[ErikSvensson]
0

Kan lägga till -26 kg/midja för min del, hänger dock mest på KiF men kikar in här emellanåt! :)

Erik

voranna
0

StillaståendeRynkar på näsan..nåja inte plus iaf.Misstänker lingonvecka på ingående.Tycker att värmen gör att jag känner mej svullen men det kanske bara är inbillning.Klunka vatten måste man ju liksom!

Grattis Erik till ett toppresultat,bra kämpat!Skrattande

Jag envisas väl på en vecka till,ge upp vill jag inte! Coolsommarkramar.

TjockaBerta
0

Själv har jag tappat räkningen på hur mycket jag gått ner sen senast jag skrev. Totalt har jag gått ner 11 kg sedan 1 februari och väger nu 61. Tänkte gå ner ett kilo till. Magen har minskat med ca 10 cm. Snart är jag nere i storlek 38 igen.

Nu får det gå lite långsammare med viktnedgången. Tidigare har jag siktat på 1-2 kg i månaden.

Jag är jätteglad över att ha lyckats så bra. Nu är det bara det svåraste kvar - att hålla vikten!

>>>Malum domesticum<<<

voranna
0

Oj vad duktigt gjort!!Grattis,måste kännas jätteskönt!SkrattandeDå är det "SmalaBerta" nu då hihi.

Vikt: -135,2kg

Midja:-112cm

Vad duktiga vi är!!

Hoppas siffrorna blev rätt nu,annars kanske någon kan ändra som vill och har mer koll om något blivit fel.

voranna
0

Äntligen!Efter ett par veckors stillastående, rörde vågens siffror på sej och ganska rejält till och med.-1,8kg!!Blev jätteglad så klart!Skrattande

3hg från målvikten nu..YES!

Vikt -137,0kg

Midja -113cm

Lycka till alla ni som kämpar på under sommaren!KramGlad

voranna
0

I morse vaknade jag av regn ute men fick sol i sinne när jag vägde mej..fick nämligen min -10 kg stjärna på vv!Eftersom jag ändrat min målvikt ytterligare ett kilo ned till 58kg,så har jag nu 1,1kg kvar.Få se om jag stannar där när jag kommer dit.Det beror på hur "lätt" det går..

Just nu regnar det här i Västmanland efter veckor med tryckande hetta.Nu blir det lite lättare med motionen igen.Min fibro mår bättre i svalare väder.Fortsatt lycka till,till er alla som kämpar på där ute.Vare sej ni har semester eller börjar jobba igen.Viktkampen fortsätter!

Vikt -137,6kg

Midja-114cm

voranna
0

Har varit stillastående i två veckor,men imorse rörde det på sej iaf.-0,9kg det är jag förstås glad åt.Gick upp ett drygt kilo utan egentlig anledning,men nu är det 1,4kg kvar till mål iaf.Det blir mitt mål kommande veckor att få bort det oxå,sen är jag nöjd!

Hoppas det gått bra för alla under sommaren,annars laddar vi väl om nu?..Önskar er lycka till att nå era mål!

Må välkramarSkrattande

Ps,ändrar inte vår gemensamma viktminsknings siffror,utan vi kör på från senaste.Hoppas vi blir många som följs åt!Ds

Vikt -137,6kg

Midja -114cm

Mimsivimsi
0

wow vad peppad man blir av er!!! Grattis får man väl säga!!
och sen vill jag gärna joina!
Vägde mig igår och hade gått ner ytterligare 2kg sedan sist! (juni) och 14cm runt midja sen april! (7 runt höft)
Har nu totalt gått ner 22kg sedan graviditeten! (sonen är 9 mån)
Har 2 kg kvar…
Jag tränar väldigt mycket så kan mycket väl tänkas att jag redan nått mitt mål fast jag har fått 2kg muskler istället!
Men fortsätter på samma spår, bra mår jag i alla fall!

Vikt -159,6kg

Midja -128cm

voranna
0

Grattis till den dubbla glädje,både lille sonen och viktminskningen!Fortsatt lycka till med båda två,kram Skrattande

voranna
0

Hej igen alla viktkämpar!Såg att jag glömt uppdatera att jag nu äntligen är i mål på 57,5kg.Det uppnådde jag den 15 oktober.Har ju viktväktat och mått jättebra under hela tiden.Har nu fått en livsstil jag trivs med och som funkar för mej.

Är nu på jämnviktsprogrammets tredje vecka.Första veckan var lite"bambi på is"känsla.Jag var småorolig att äta för mycket och gå upp igen.Jättedumt!Det är ju det jämnvikten går ut på*L*.Men nu har jag bättre kommit in i tänket så nu flyter det på.

Om någon annan vill fortsätta den här tråden så får ni givetvis det!När man håller på att gå ner så sporrar det lite extra att skriva sitt resultat varje vecka.Det är ju inte alltid vågen är snäll men då kan måttbandet vara till hjälp.För det kan försvinna centimetrar iaf!

Önskar er alla som kämpar med vikten fortsatt lycka till,och att ni hittar ett sätt som passar just er.
Höstkramar!

Vikt -160,5kg

Midja -130cm      Fina siffror vi uppnåt eller hur?