Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 2572 ggr
[Jodine]
0

Minus i centimeter i morse!

Hej!

Alldeles ny här, första inlägget tyckte jag skulle bli ett positivt inlägg. Jag har ingen överdriven övervikt, somliga skulle inte ens kalla mig för överviktig, utan jag gör det enbart för mig själv. Jag har ingen våg för tillfället så jag kan inte säga att jag har någon trivselvikt eller målvikt direkt utan jag går efter måttbandet just nu, och i morse mätte jag och såg att jag förlorat -3 cm i midjan och -5 runt höfterna! Yaay! Utan att egentligen ha försökt. Jag går minst 5 km varje kväll och dansar magdans/belly dance workout, och äter mindre än jag gjort förr. Och det var inte jättelänge sen jag mätte heller, en eller två veckor sen. Så nu känner jag mig ännu mer motiverad, istället för 5km och 1h dans blir det 5km och 2h dans varje dag.

Haha, vet inte riktigt var jag ville komma med detta inlägg, ville mest dela med mig av mina roliga nyheter, antar jag =)

Tofu
0

Tänkpå att i magdans bör man helst vara lite kurvig och mjuk.

När du promenerar-öka farten, halvspring men tänk på att ha bra skor utan halkrisk nu i vinter.Även kortare promenadsträckor räcker om de upprepas under dagen.Får fart på ämnesomsättningen.Sänk värmen innomhus det tvingar kroppen att ta kalorier till uppvärmning av viktiga kroppsliga funktioner.Sov ordentligt.

[Jodine]
0

Jodå, det vet jag ;) Mitt mål är inte att bli pinnsmal heller.Men man blir automatiskt mindre av dansen då den är ganska ansträngande i sig, gör man en workout av den som jag blir det ännu bättre.

Tack för tipsen.