Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 2879 ggr
wanna-be-thin
0

62kg+-4kg?? klicka här!

hej, ville bara höra om någon här väger 62kg som mig?

isåfall vill jag höra om din viktminskning, så jag kan jämföra mina framgångar med dig ^^ låter dumt, men jag behöver tävla för att kunna motiveras.. och man kan inte tävla i kg med någon som väger 100 eller 40, blir inte samma grej när det blir olika så..

kommentera om du väger omkring 62kg! +-5kg

Karmatarerskanise
0

Får man fråga hur lång du är?

wanna-be-thin
0

är 156cm :/ så behöver gå ner

siiri48
0

Väger mellan 65 och 66kg och ska under 60

bingoharriet
0

väger exakt 62

XeZafir
0

Väger 64, ska ner långt under 60, är 157 lång Skrattande

[Sillen-91]
0

Jag väger 62 Kg och är 1,60 cm lång och vill ner till 56 igen, jag är 19 år :)

siiri48
0

Hur tänker du att vi ska göra?  Kanske väga oss t.ex. varje fredag och berätta hur vi går tillväga?  Ska vi väga in på fredag?

Schnigel
0

Väger 60,8 gick upp 1 kg från förra vägningen :\ Är 150 cm

siiri48
0

Om någon vill hänga på: Jag vägde mig nyss och väger 65,2 och är 165 cm.  Kommer att väga mig varje fredag, äta typ vv med gi-tänk, vara strikt söndag-fredag och äta det jag vill fredag kväll- lördagkväll men naturligtvis med måtta men inte på någotvis räkna.  Minst 3 dagar i veckan ska jag träna i någon form som jag ska redovisa här

Att jag väljer att lägga upp det så här beror dels på att jag har provat LCHF och det slutade med +4kg så kalorier in-ut är ett måste för mig.  "Fridag" vill jag verkligen testa för det betyder mycket att kunna gå ut och äta, dricka vin osv.  Om jag ska skriva upp min träning så blir det också en sporre.

Hoppas att vi blir fler som kan peppa varandra ner till trivselvikten!  Tror också att detta kan vara positivt inför julen att en ev. viktuppgång kanske blir mindre,

wanna-be-thin
0

förresten tävling kanske är svårt, men vi kan ju peppa och skriva våra vikter här iaf :)

jag vägde 61,2 den 26e :)

siiri48
0

Är det ingen som vill haka på denna tråd?