Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 2316 ggr
CamillaYstad
0

Många Nyårslöften?

Hej, jag tänkte bara kolla läget hur många som gett som nyårslöfte att t.ex bli sundare, gå ner i vikt osv.

Hur ska ni göra för att nå detta?

[YlvaP]
0

Nu gav jag inte detta löfte som nyårslöfte utan jag började redan i december med min viktminskning men jag fortsätte med löftet på nyår att jag skall hålla denna gång och på ett eller annat sätt gå ner till 65 kg.

Denna kommentar har tagits bort.
[YlvaP]
0

Som jag skrev i en anna tråd så har jag ätit och sålt själv av Herbaligeprodukter. Det är för dyrt för mig och min familj.

CamillaYstad
0

Ja, jag såg det =) Självklart önskar jag dig lycka till i alla fall! =)

[YlvaP]
0

Visst jag tycker att produkten är bra. Vi har väldigt lite pengar att röra oss med och om jag skall äta HL så blir det en kostnad utöver den vanliga maten eftersom mat ändå måste köpas till fyra andra personer.

Jag önskar jag kunde börja igen men som det ser ut nu så går det inte. Rynkar på näsan

CamillaYstad
0

Jo det är sant, har man bara sig själv så slipper man ju inköpen för de måltider man byter ut mot HL men är man flera så måste det ju i alla fall köpas in. Du funderar inte på att bli distributör igen?

Hoppfull
0

Inga löften för min del heller!

Men jag ska ha en svältperiod nu igen för att se om jag kan tappa ett par kilo till. Jag hoppas att det kommer att funka denna gång, men det vet man aldrig med min luriga kropp Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[YlvaP]
0

Ja jag vet inte riktigt. Jag är ingen säljsmänniska och jag hade bara en kund som inte har fortsatt med detta. Rynkar på näsan