Vad göra?
Min coach har övergivit mig så nu står jag själv med allt. Jag vet inte vad jag skall göra nu för att gå ner i vikt. Jag kan visserligen äta som jag gjort tidigare under dom här fyra veckorna. Kalorisnålt.
Men det känns så jobbigt att behöva laga en annan mat än vad resten av familjen äter. Visserligen har jag fått med mig mannen att äta min mat.
Men jag älskar kött och gärna någon god bearniesesås till eller grillsallad (potatissallad med bacon i). Kan lätt äta flera köttbitar bara för att det är så gott.
Fan jag är så less att vara överviktig. Och mediciner som gör att jag inte går ner något heller.

Jag äter vv mat fast min familj ( 2 tonåringar o göbben) äter inte de, jag lagar "vanlig" mat fast tar mindre portioner, mer grönsaker o mindre pasta potatis osv,
En superfavorit är, ca 10 cm zuccini som jag strimlar, 4 färska champinjoner o lite rödlök, det steker jag i teflonpanna utan fett kryddar, när de e klart så tillsätter jag lite pasta eller kokt matvete och beroende på vad jag är sugen på så har jag i lite fraiche 8%-ig eller lättmjukost detta är super gott till vad protein som helst
Ibland tärnar jag potatis smått o råsteker sen har jag i som jag skrev ovan.
Här inne finns jättemycke pepp o få, hang in there
Tack. Ja jag hoppas ju få lite peppning. Nu fick jag mejl att vi skulle göra ett försök till. :D Men jag finns kvar här ändå. :D
Har du provat LCHF? Det låter ju som om det kanske skulle vara något annars? Med tanke på att du verkade gilla kött och sås t ex. Det är ju mycket sånt man kan äta där.
Jag provade det själv, och gick ner en massa. Och mådde superbra under tiden. Det som stoppade det för mig var att jag inte gillade kött så mycket (nu vegetarian), så då blev det lite krångligare tycker jag.