Jag lever! :)
Hej på er, både alla de "gamla" jag känner sedan tidigare och de nya (välkomna till er :) )!
Jag har inte varit här inne på mycket länge och orsaken är egentligen mycket enkel; .. orken och tiden tog totalt slut! Jag hade oerhört mycket i skolan, och det hände mycket runtomkring i livet. så allt annat än det jag hade ork till fick tyvärr vänta.
Nu har jag fortfarande lite jobbiga saker som ligger i bakgrunden och skaver, men det är saker som hör livet till och jag mår bättre och bättre :) Ny termin är på gång och jag känner riktigt hur våren och sommaren vibrerar i grenarna på träden! Det är dags att rycka upp sig och göra det sämre bra! Jag ska till exempel lära mig att ta hand om mig själv mer än förut och lyssna på min kropp och hälsa. Vardagslyx är ett av mina ledord :)
Bloggen är igång igen! :D (http://www.helenasoas.blogspot.com/ )
och där är det en spännande tränings och motivations vår på gång. Var med och dela det med mig så kan vi nå mål tillsammans!
Jag hoppas allt allt är bra med er och att ni nått stora mål och framgångar för just ER denna höst och ser fram emot att få ta del av era kommande också :)
Varma kramar
Helena :)
Välkommen tbx =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
tack så mycket :)
Jag har undrat vart du tagit vägen,men förstog ändå att pluggandet tar det mesta av din tid.Kul du tittar till oss iaf ibland,kram och var rädd om dej!
Ja… livet tränger sig på från och till och ibland blir det bara för mycket.
Får se hur aktiv jag kommer kunna vara, men kommer i alla fall att kika in då och då :)
Tack desamma!:)