Är detta normalt?
Hejsan. Upptäckte nyss denna sidan, har tidigare varit inne på bla foto iFokus, bildredigering i fokus & bodyart iFokus men aldrig här.
Vet inte riktigt om det är hit jag ska vända mig men eftersom att det handlar om vikten är detta nog den mest passande sidan.
Är en glad och pigg tjej på 17 år som är väldigt aktiv, ibland för aktiv kanske.
Min vikt har förändrats en del då jag haft problem hemma & blivit placerad på olika ställen.
Allt började Februari-09 då jag blev flyttat hemifrån, då vägde jag 38 kg. Stannade rätt länge med den vikten, och till slut var jag bara ben.
I juli-09 blev jag flyttad till en fosterfamilj som jag anser är överviktiga, jag började såklart äta mer då dom serverade mer mat än vad jag var van vid.
I augusti blev jag gravid och vikten ökade, valde att göra abort då pappan till barnet var ett svin. Efter aborten vägde jag 48 kg vilket jag gör än idag.
Det kvittar hur mycket eller lite jag äter, jag rör mig inte ett kilo +/- utan ligger kvar på samma.
Mår extremt dåligt över min vikt då jag tycker att jag är alldeles för smal och äcklas av mig själv.
Vad ska jag göra, gjorde jag rätt att skriva här, eller det finns andra som kan svara på detta?
Mvh Karucellen
Min mor var sådan som ung. Hon blev inlagd och anklagad för att vara anorektiker och fick genomgå många utredningar, men hon var fullt frisk!
När hon födde sitt första barn så gick det över med råge 
Ta kontakt med en läkare, det finns hjälp att få!
Kolla med ätstörningar ifokus.