första veckan.
igår startade min och sambons första viktminsknings vecka,
denna veckan kommer bestå av planering!
vi har köpt oss en crosstrainer (som förhoppningsvis kommer i veckan) och startat en blogg tillsammans för att kunna hålla koll på vad som går rätt och fel :)
målet med våran viktminskning är att fortfarande äta vad vi vill men kanske lite mindre, men även att testa lite nya saker och framförallt mer motion! :)
Låter super:)
Min blogg: SweGizmo.se
japp :) imorgon kommer crosstrainern :) ska bli riktigt kul :D
nu e crosstrainern ihopbyggd :D så fin den är! nu e jag verkligen motiverad att ösa =)
Lycka till :)
tack :)
Kör hårt! 
de gör ja :D
och de går faktiskt bra! :) crosstrainern e skitkul!
har även gått med i viktklubb.se :)
nu har vi precis skuttat in i vecka två och våran våg stog på -1,2kg för mig och -2,2kg för sambon! :)
Grymt jobbat!
Fortsätt i samma stil så når du dina mål så småningom!
japp :) räknar me ca 1 kilo i veckan :) känns så skönt när man får resultat direkt =) dock är väl de första kilona de lättaste =)
Vad är din start/målvikt? Längd? ålder etc? 1 kg i veckan är rimligt så kör vidare på det. :)
Vad roligt :) Det är en sådan start man behöver för att vilja kämpa vidare :)
Hur många kg vill du gå ner?
min startvikt är 84,4kg är 164 cm och är 24 år :)
mitt mål är att gå ner 30kg på 30 veckor.
ett högt mål så vi får se hur de går :)
Oj, 54 låter lite lite för din längd och ålder. Varför ska du gå ner så mycket?
64 är nog en mer lagom vikt.
Men vill du gå ner 30kg på 30 veckor får du verkligen ligga i :P Ingen alkohol :)
ja "dom" säger de, men vi får se :) självklart stannar ja på 64 om de känns bra då :) e egentligen inte onöjd med mig själv nu heller men har fått talat om för mig att min vikt är farlig för mig och att ja behöver få ner en hel del.
hehe de e mer maten ja e orolig för än alkoholen 

Hur går det för er? Är så nyfiken!
:)
vecka fem nu och vågen står på -4,3kg för mig och -7kg för sambon :) så de går bra :) blev dock lite jobbigt nu jul och nyår :)
men vi kommer väl igång nu när man e tillbaka på jobbet och man får lite mer rutin på saker :)
Roligt för er:)
Vill ha en crosstrainer men har inte råd:(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
vecka nio nu! :)
har inte gått så jätte snabbt nu men träningen har tagit fart! :)
ser att kroppen förändras snabbt! känner mig fastare och starkare :)
vågen visar sen start -7 kg :) känns bra!
Härligt att du ser resultat! :)