Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 3674 ggr
niloss
0

Nytt år nya möjligheter

Tjoho imorron startar jag om där jag släppte i början av december.

MÅL: -10 kg till 1 juni

Provar på egen hand först i 4 veckor med de verktyg jag samlat på mej i vv, går detta inte bra så går jag med i vv igen, det funkade bra för mej under okt/nov-10

niloss
0

invägning imorse, positivt överraskad, hade lagt på mej 2,5 kilo under hela december fram till igår. trodde det skulle vara mer, jag är jultokig o frossar i allt som har med julen att göra så nu tar jag nya friska tag o kör på.

niloss
0

HUVUDVÄRK= SOCKERABSTINENS Tur att jag vet att det går över om nån dag eller 2

niloss
0

Första veckan gav -0,3 kg får se hur de ser ut imorgon= vägdag

Jag tragglar på

Almie
0

Heja, heja! :D

niloss
0

Vägning avklarad……-1,2 kg tjosan!!!!!Glad

[YlvaP]
0

Bra jobbat.

niloss
0

vecka 3…..-0,7 kg det tar jag, tycker det är bra jag…….

niloss
0

vecka 4…-0,4 kg…summasummarum så har jag blitt av med 2,6 kg på 4 veckor, det är ju ganska lite MEN jag mätte mej idag oxå o totalt 18,5 cm har försvunnit,,,,,,,,så jag kör på 4 veckor till på egen hand……..nöjd är jag med de siffrorna. bättre att de går lite sakta. sakta men säkert……

niloss
0

vecka 5 gav 0,4 minus, det går lite saktare än jag hoppats på men jag tampar på åt rätt håll iaf, har nu 7 kg kvar att tappa till den 1 juni mer än 3 månader, det borde funka. Har inte kommit igång med tränngen bara promenader varje dag, ca 45 min om dan.Men det känns skillnad på kläderna hittills iaf.

niloss
0

Ha ha tredje veckan där jag gått ner 0,4 kg, vad har jag fastnat i för spår, o hur kommer jag ur det, ska ändra lite genom att byta vägdag, så det blir vägning på fredagmorgon istället för tisdag. Så denna vecka blire 2 vägningar

Började ju i okt -10 på viktväktarna o totalt sen dess har jag tappat 6,9 kg

Ylva-Li
0

Bättre -0.4kg än + :D Härligt kämpat!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

niloss
0

jA JAG SER DET SÅ OXÅ, HELLRE SAKTA MEN IAF ÅT RÄTT HÅLL O ATT JAG FÅR ÄTA O VARA GLAD O NÖJD.

niloss
0

-0,5 idag…..Skrattande

niloss
0

vägning idag igen…..-0,5…känns bra

totalt 8 kg sedan oktober…ca 30 cm har försvunnit

idag ska jag äta hemgjord pizza o jag ska inte räkna pp…får se hur det slutar på vågen nästa vecka

niloss
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hmmm resultatet igår fredag….+0,7 kg ……….inte bra med en fridag alltså, i o för sej så har jag inte fått sköta magen som jag ska så  lite svårt att säga, har svårt att tro att man lägger på sej 0,7 kg på en vecka…..jag nöter väl på……. skulle önska att tappa 5 kg fram till juni drygt 10 veckor……0,5 kg per vecka, borde inte vara omöjligt…

Karmatarerskanise
0

oj, 30cm mindre på-8kg? Det var inte illa.
Vad tränar du?

niloss
0

#16 PROMENADER…endast men jag har ett rörligt jobb, bagare läser jag till nu så man är ju på benen hela tiden,

Fast nu går de inge vidare, blev TOKLESS,,,,,va på en shoppingtur till en annan stad igår o de blev godis ibilen ,kebetallrik o fika på cafe ska ta mej i kragen igen, men jag måste ta en paus från allt vägande o räknande några dagar…..

har en tanke att jag ska kunna börja jogga igen när det tinat av ute på området där vi bor, för 4 år sen joggade jag 5-6 dagar i veckan 5-7,5 km var gång…..men jag vet att det blir tungt o motigt i början men vilja finns där så man får väl tjura på o ta små korta pass i början

VILL SÅ GÄRNA GÅ NER NÅGRA KILO TILL; IAF 5