Grattis på mig, egentligen!
Nu står vågen på -10kg (av totalt 23kg som ska bort ungefär) men motivationen tryter. Det är ganska enkelt, det syns inte. Jag vet att det hänt fast jag inte ser det dock! ;) Några kommentarer och vissa kläder sitter lösare. Men det är ju ändå en himla motivationsdödare att inte själv se resultatet! Jag har en jämn fettfördelning över kroppen och jag tror det kan bero på det, det har ju tagits lite överallt så det är väl kanske ingen mega skillnad. Det känns dessutom lite svårare nu för jag har varit på en resa och det har varit födelsedagar vilket inneburit mycket kakor, tårta, godis och alkohol och mat. Suget är åter! Vet inte vad jag vill få ut av det här inlägget meeen, motiovationstips eller nåt någon? Jag har ju försjutton nästan gått halva vägen nu! Jag borde vara stolt! :(
Jag vet precis hur det är! Man märker inte viktnedgången själv då man ser sig själv varje dag. Andra som inte träffar en så ofta ser det lättare.
Ett tips jag fått, är att ta helkroppsbilder kontirnuerligt. Då ser du på bilderna och kan jämföra. :)
Jättebra kämpat!!
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
ooja.
Måste få gratulera till din lyckade viktminskning! Hur har din kost sett ut? /Isatis
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis! :)
Vet också hur det är. Nu har du ju inte mer än häften kvar ungefär, kör på :)