Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 7587 ggr
Merc
0

30 days?

Är 30 days något man skall satsa på? Låter som om det vore perfekt för mig som har just problem med envist bukfett ….

Men man undrar ju alltid om det är för bra för att vara sant och som student är man inte så glad över att kasta pengar på något som visar sig vara bluff ..

Någon som testat? Någon som vet om det är värt att satsa på? Tacksam för hjälp Skrattande

Gasoline
0

Vad går 30 days ut på?

Merc
0

Vad jag förstått är det en 30 dagars kur som blockerar fettupptag osv (noll koll) så att den tydligen skall angripa speciellt envist bukfett

Gasoline
1

Är det ett piller eller någon form av diet?

Merc
0

Piller :)

Gasoline
0

Ja, då låter det nog lite för bra för att vara sant.

Merc
0

Jaså? För att?

Gasoline
0

För att jag tycker att det låter lite för bra för att vara sant, att ett piller skulle vara lösningen på allt =/

Merc
0

Inte allt men betaglukaner har bevisad effekt på just bukfettet .. Men jag vet inte Foten i munnen

[vaargen]
0

Merc: Länka gärna till studier som bevisar effekten eftersom jag inte hittar någon.

Gasoline
0

Nej, inte jag heller, jag bara säger vad jag tror ;) Eller har på magkänsla. Hihi! Kan ju hända att det fungerar, men då känns det som att det kommer finnas bieffekter utav det hela.

Merc
0

#9 - Jag har bara läst vad som står på förpackning respektive hälsotidningar. Så jag formulerade mig fel när jag lät som vetenskapsman. Så, ja, hade jag vetat skulle jag aldrig fråga.

[vaargen]
0

Så den har minst lika mycket bevisad effekt som bantningsmedel då då?

Säger typ som Gasoline, om det vore ett sådant mirakelmedel så skulle väl inte folk vara tjocka/feta om det "bara" vore att äta ett piller så försvinner allt fett magiskt.

Om du tror på det så har jag även ett bra medel för bara 500:- som botar alla förkylningar, ta dom under 3 veckor, om förkylningen är kvar så får du pengarna tillbaka ;)

Merc
1

12# men herregud, varför brusa upp dig? Det är inte för de med sådan fetma som du nämner. Detta är för de med bukfett som envisar sig när man går ner överallt annars. Frågade i hälsokostbutiken tidigare idag.

[vaargen]
0

Brusar upp mig?

Fråga hälsokostbutiken om dom då vet vart man kan hitta studier som visar betaglukaners effekt på bukfett…

Merc
0

#14 jag är inte mer än människa och nappar på det jag läser. Skall du ha vetenskapligt snack så kan du gärna lämna tråden nu. Jag bad om recensioner från andra som testat och bevisligen har inte du det så tack, det är bra nu.

Marchie
0

Givetvis ska det tas ihop med ett sunt leverne. Det kan vara en hjälp påvägen men absolut inte äta-piller-sitta-i-soffan.

Men som sagt 30 days kan hjälpa en att lättare komma igång med sin viktnedgång.

Merc
0

#16 - Tack! Jag tränar men bukfettet ger sig inte. Så med min sunda kost och hälsosamma livsstil överlag, tror jag att 30 days kan vara något att prova på. Vad har man att förlora liksom?  Glad

snailmilla
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Du får väldigt gärna ge en egen recension om du testar det, jag har själv funderat på att ta det ihop med en rejäl kick i rumpan om att komma i jeansen jag hade för 10 kg sedan.

Karmatarerskanise
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tror inte på att ett piller kan punktförbränna.
Berätta gärna om dina piller gör det.