Fettförbränningspiller
Jag är 17 år och jag har försökt att gå ner i vikt flera gånger än vad jag kan räkna på fingrarna, vissa gånger har jag lyckats bättre än andra gånger.
Jag är nu inne på en ny fas och har drastiskt minskat mina portioner och försöker sluta äta onyttigheter samtidigt som jag är ute och springer/går varje dag i minst en timme.
Precis som många andra vill jag se resultat snabbt för att känna lust till att fortsätta men denna gång har det gått för trögt och tänkte därför ta hjälp av piller. Fettförbränningspiller. Har kollat runt på hemsidor men eftersom jag är ny inom just det området tänkte jag att jag skulle kolla och fråga efter hjälp här istället.
Jag vill alltså ha tips på piller som fungerat och som inte gett biverkningar eller innehåller medel som inte är bra för kroppen.
Hoppas att det finns någon på denna sida som kan hjälpa mig, tack på förhand! :)
Piller finns det nog i massor. Dock är de flesta definitivt inte bra för kroppen, och dessutom är de allra flesta bluff och båg, tyvärr.
Ledsen att behöva säga det, men tyvärr är det så det ser ut.
Det finns piller man kan få av läkaren, men då krävs det kraftig övervikt mm.
Tyvärr finns det inga genvägar, även om vi alla skulle önska det. :)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Precis som Ylva säger så finns det tyvärr inga mirakelpiller (då skulle vi inte ha överviktsproblem i världen..
)
En sak som jag vill tipsa om dock är att du ser till att sova ordentligt, stressa lite, ha ett intressant liv generellt (vänner, socialt, privat m.m.) för detta påverkar i högsta grad din viktnedgång. Att bara träna och äta rätt ger inte ensamt resultat om det andra brister.
Lycka till och du kan fixa detta utan piller!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Finns andra fettförbrännare att ta till. Chilli, kanel, kaffe osv. :-)
Jao, fast då kan man likagärna äta 10 kcal mindre eftersom skillnaden är jätteliten. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
många bäckar små :)
Sen ökar kaffe prestationen vid löpning oxå. lite. ;-)
Klart det gör. ;) Eftersom koffein gör att du får en energikick och därför kanske orkar lite mer. :D
Iaf helt klart bättre att exprimetera med kaffe, chili och kanel (Var försiktig med kanel dock! För mycket är faktiskt riktigt giftigt!!) än att testa dessa piller.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||