Vilket pulver är godast?
Just nu dricker jag ungefär ett pulvermål om dagen och det funkar bra. Men nu efter att dricka nutrilett jordgubb varje dag i en vecka så är jag lite trött på smaken. Har hört att Naturdiet är godare men isf. vilken smak? många tippsar om att choklad eller kaffe är gott men jag hatar smaken av både choklad och kaffe.
Cambridge är godast av de 4 olika märkerna jag har provat.
Jag gillar Naturdiets Choklad. Men om du inte gillar choklad så rekommenderar jag Allevos Smoothiepulver i smakerna Hallon/blåbär samt Exotic :)
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
Jag dricker naturdiet varje dag och jag tycker wildberry är den absolut godaste :D Mumms, sedan gillar jag ju jordgubb kaffe och chocklad med förståss :D Ska testa smultron/vanilj när denna omgång tar slut :D
www.sweetolga.blogg.se
"Jag vill ha en hund som vågar göra fel men vill göra rätt" Rebecka Berglund
Håller med #1 att Camebridge är gott, dock inte provat något annat märke. De har många smaker att välja på som man kan blanda, om man köper hos en försäljare.
jag klarar inte av dendär bismaken av banan i nutrilett, så jag kör med naturdiet istället. Jag tycker det smakar bäst av de tre jag provat hittills(allevo, nutrilett och naturdiet) och då är det jordgubb-vanilj och choklad jag håller mig till ;)
lycka till =)

Första gången jag är här inne och tittar, men tänkte bara säga att jag gillar Modifast, choklad, vanilj och banan är supergoda! Bananen är godast om man tar 50 banan och 50 choklad :)
Jag beställer alltid på modifast.se, billigare än på tex apoteket!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag håller med Gulskap
Modifast är godast…chocklad och vanilj och sen kan man blanda dem, det blir också jättegott!
Men det bästa är att själv smaka sig fram, det är jättesvårt att råda andra då smaken skiljer sig massor…
Jag t ex klarar inte alls av Cambrigde som flera andra rekomenderat!
Kan ju tilläggas att det är lite olika sorter. Modifast är väl LCD? Medan Nutrilett, Naturdiet mfl är VLCD? Alltså, att de har mindre kalorier jämfört med modifast - vill minnas att modifast låg på ca det dubbla, men någon kan ju rätta mig om jag har fel :)
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor