Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 1529 ggr
Jinaum
0

Huvudvärk?

Gått på cambridge sedan i tisdags. Dock har det varit ett onytigt mål mat och en godisbit som slank ned av bara vana *skäms*. Sedan igår blev det ett dinkel kex, idag en sallad som visade sig vara lite för mycket kalorier i pga dressingen. Men ja.. Får gå ändå. 600 kalorier på en dag är inte illa ändå.

Har gått på kuren förut. Men jag kan inte minnas att jag fick sådan här dåsig huvudvärk. Eller att jag spände mina käkar så. Alltså, biter ihop och spänner käken.

Någon annan som får liknande på någon annan pulver diet eller så? Är ju de första dagarna som är jobbigast, det minns jag. Får vara duktig och hålla mig till ren kur nu när kroppen börjat vänja sig.

Men sitter någon annan å spänner käkarna eller får skallebank?

Karmatarerskanise
0

Jag fick ont i huvudet, eftersom kroppen inte får någon energi. Humöret var katastrof också.

Zadeira
0

Jag går inte på någon pulverdiet men när jag började dra ner på mina kalorier radikalt hade jag ont i huvudet och frös konstant de första tre-fyra dagarna innan kroppen hade ställt in sig på den minskade energin. I ditt fall med den extrema dieten är det ju inget konstigt alls med huvudvärk, frossa och humör som är i botten.

Jinaum
0

Mitt humör är väldigt lugnt faktiskt. Fryser gör jag inte heller direkt. Bara en vag huvudvärk.

Men då är det inte bara jag då. Bara att hålla fast och fortsätta då.