Vad funkar?
Vad funkar bäst om man vill få bort bullen på magen? Vill få bort några centimeter i midjan, jag har hört att jogging är bra men jag har problem med ena knät. Situps sägs också vara bra men att man inte minskar i midjan utan bygger upp muskler som i sin tur gör bullen och midjan större. Det finns även några maskiner som tex, dem man kan köpa på tvshop men vet inte om det är värt priset. Jag kan inte häller gymma då närmaste gymmet ligger ca. två timmar med buss.
Vad funkar bäst enligt er? Situps, jogging eller kanske någon maskin.. eller annat alternativ? (:
Menar du fett eller bara volym? För volymen måste ju finnas då vi har mycket organ som gör att man inte kan bli helt platt. Sedan kan det ju vara så att du blir "uppblåst" av någon mat som du äter och därför får en "bulle". Det första du kan göra är att undvika mejeriprodukter (laktos), fibrer eller gluten (bröd) och se om det hjälper. Om inte annat så är det helt enkelt så att du behöver tappa vikt för att få bort fettet, däremot kommer man alltid ha en "bulle" för just organen däromkring. 

POP pilates summer slimdown (som kajost har rekommendrat i "Tone that bod"-tråden) i kombination med jogging och att jag inte längre dricker mjölk har fått bort mycket av min bulle :)