Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 2531 ggr
Karmatarerskanise
0

Du är lite tjock

Idag när jag var och motionstränade tränade en "man" bredvid mig. Han började prata med mig trots att jag inte svarade. Jag pratar inte under träning eftersom jag fokuserar. Han gav mig rådet att springa en mil om dagen för då går man ner i vikt. "Du är ju lite tjock" sa han! Snacka om att jag blev förvånad när en främmande människa har mage att kommentera min kropp. Han skulle  sett mig för 20kg sedan Flört

Nu ångrar jag att jag inte slutade jogga och lät honom höra ett och annat. Fast å andra sidan hade jag tappat flåset då :P

HAr ni varit med om liknande?

LaSadie
0

En gång på en fest. Jag vägde 55 kg och var 173 cm lång. Var nära att ge den dryga jäveln en smäll på käften eller hälla min cider över honom, men gjorde det inte utan gick därifrån.

Karmatarerskanise
0

#1 Den kommentaren har ju inte haft någon grund alls.

Mannen som kommenterade mig hade ju rätt i det han sa, men jag ser inte varför främlingar ska påpeka något som man redan vet som ;)

LaSadie
0

#2 Nej, det fanns ingen grund alls. Dock så verkade han inte ha så bra social kompetens och han förolämpad flera personer på den festen.

Karmatarerskanise
0

#3 Sådana personer tycker man synd om! Tänk om folk kunde sköta sig själva.

Banankaka320
0

Fan vad arg jag hade blivit! Har inte blivit kallad tjock, däremot gick jag upp 15kg snabbt pga kortiosonbiverkningar och då satt mina kompisar och försökte trösta mig med "Tjejer ska ha former, du var sjuuuuukt smal innan och nu ser du normalt ut osv" Höll mig för skratt xD Sjyst av dem, men lite drygt eftersom detta bara var biverkningar XD

Karmatarerskanise
0

#5 Fina vänner du har :D

mervina
0

vilken idiot.Skrikandessom hade mage att säga så

Kalendula
0

Två gånger i mitt liv har jag varit med om att människor har kommit fram o lagt sina händer på min mage o frågat när det är dags att föda.

Har blivit rosenrasande arg o berättat att så gör man inte, dessutom kan jag inte få barn. Då har dom skämts ögonen ur sig.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Ylva-Li
0

Åh herrejösses vad ni fått höra!
Tack och lov inte fått höra nåt sånt faktiskt. Bara som barn.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

JaneD
0

massa gånger i skolan, knubbis och såna saker sen en expedit i kassan på hm som undrade om jag inte ville springa och byta klädesplagget till några storlekar större

TjockaBerta
0

När jag var 20 år och vägde 47 kg till mina 170 cm var det en karl som sa åt mig att jag borde göra sit-ups så att jag skulle bli av med min mage.

>>>Malum domesticum<<<

[mysvensk]
0

Mitt ex var alltid på mig när jag vägde 65 (är 173) att jag behövde gå ner i vikt. Märks att han inte älskade mig då jag nu väger 90 och min fina Daniel avgudar min kropp.

Dock är negång påväg, har så ont i kroppen:/

ylro
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Negativa ord om utseende och intelligens sårar verkligen. Man får ju hoppas att den mannen får smaka på sin egen medicin en dag.

Loen
0

Vetefan vad jag skulle gjort i ditt ställe, antagligen fortssatt jobba på jag med. Man blir ju så sjukt fokuserad när man tränar, haha. Tycker det ibland är skrämmande vad vuxna, helt okända människor kan häva ur sig.