Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: träning
Läst 1691 ggr
[Kajost]
0

Testa det här, det är värt pengarna!

Hej, jag heter Kajsa, och jag tycker att jag borde gå ner lite i vikt… Och i julklapp fick hela familjen(från tomtenSkrattande) Wii Fit, och det är jättekul, och bra!

Även om det är till ett tvspel, Nintendo Wii, så hjälper det, om man tränar kanske bara en halvtimme varje dag så är det en hjälpande hand. Det finns olika kategorier, YOGA, MUSCLE WORKOUT, AOUROBICS EXERSISE och BALANCEGAMES, det är verkligen jättekul!

Men det är ju bra om man kanske går på nåt annat utanför hemmet också såklart, men om man vill sätta igång med nåt lite lättare! Glad

Det är ju lite dyrt, och man måste ha Nintendo Wii först, men det är värt det. Jag har gått ner TVÅ KILO, sen i julas, på bara det! Det tycker jag är bra, men jag har ju också ett godisförbud som ska vara i ett år!

Ylva-Li
0

Åh ja! Wii fit är toppen! Just nu har vi det inte hemma.. Min syster med familj på 5 ungar har lånat den. *muttrar* och trot eller ej, men ALLA ungarna använder den flitigt!
Äldsta pojkarna upptäckte till sitt fötret att de nog var lite överviktiga, så de fick sig en kick och använder den nu dagligen! Jättebra!
Spela roll VART man tränar, huvudsaken ATT man tränar, och att man har kul. :)
Visst kostar det, men det gör ju träningskort på gymmet också. ;) Och personligen tycker jag att det är lättare att komma mig för att använda wii'n än att gå till gymmet..

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[Norrbysa]
0

Hihi… jag tycker alla tv-spel som innebär rörelse är UNDERBART!

Dansmatta är jättekul tex! Det finns ju billiga sånna som man pluggar direkt in i tv:n utan att behöva någon spelkonsoll.

Carlo
0

Wii fit är undebart bra!;)
Gick ner 2 kg på 1 vecka, "spelade" i kanske 1-2 timmar/dag;)

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus

leijasmatte
0

Det låter kul. Sonen fick Wii i julklapp och jag har gått och funderat på om man ska köpa fit. Kanske man vågar slå till på det nu då. Även jag kämpar med att gå ner så allt som är kul hjälper en ju på traven.

[SarahOhrn]
0

Jag älskar wii fit! Ska köpa ett väldigt snart :)

[VeronicaI]
0

Kan bara instämma med er alla, Wii fit är toppenbra! Med hjälp av det spelet har jag kommit underfund med att yoga är en träningsform för mig och det hade jag aldrig trott förut! :)