Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 5928 ggr
pigelina
0

få bort fett

Jag är inte överdrivet tjock ellerså, men har fett på helt fel ställen. Nedanför mina bröst finns om jag böjer mej ner typ fett ring innan revbenen tar slut, jag mår väldigt dåligt över det och vill gärna få bort det och undrar hur man lättast kan få bort dom?:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[halli]
0

Träna kanske? För att få bort den "ringen" så vore väl sit-ups det bästa du kan testa, eller något i den stilen

[Kajost]
0

Ok, om duvill få bort fett, så måste du äta rent och träna!

Äta rent= inget socker helst, ingen läsk och sånt.

Träna= Situps eller crunches kommer inte att få bort fettet. Det kommer att bygga dina muskler på ett snyggt sätt så att du får värsta "rockin' abs"! Men för att få bort själva fettet som gömmer de snygga musklerna måste du träna kondition.

Alltså: Spring, kör HIIT-träning(Hi Intense Interval Training) några gånger i veckan, PLUS tex. pilates 1 timme, 2-3 ggr/vecka. Bästa träningen för snygga och långa muskler!!

Lycka till!

Be strong!

PS: Sök på POP Pilates på youtube.com. Seriöst, bästa träningen ever!!

bea28
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Håller med #2! POP Pilates har verkligen tagit kol på mina "cykelringar" (kan inte kalla dem för bilringar, för sååå stora är dom inte, haha!).

Att träna kondition är jättebra och nyttigt för hälsan, men om du vill förbränna fett är lågeffektiv träning det absolut bästa (lågeffektiv träning är runt 110-120 pulsslag i minuten, tror jag). Powerwalks kan vara rikitigt effektivt och riiiiktigt jobbigt om man vill det. Går man dessutom med stavar ökar det förbränningen ytterligare. Ta en timmes powerwalk tre gånger i veckan, kombinerat med kondisträning och pilates, så ska du se att det ger resultat! :)