Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 6683 ggr
[halli]
0

Äppelcidervinäger

Vad tycker ni om det? Ni som har testat? Har läst en del om att det ska vara bra för att öka fettförbränningen, men funkar det verkligen?

Har även testat Omega-3 Body boost (kapslar), någon som vet hur det påverkar kroppen till skillnad från vanliga Omega-3 kapslar?

snailmilla
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morsan höll på med äppelcidervinäger, ska höra med henne!

[halli]
0

Ja gör gärna det! Glad

Allamej
0

Äppelsidervinäger kan du köpa på flaska i vilken matvaruaffär som helst. Omega 3 kan du få i dig snabbt från en god laxmiddag :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[halli]
0

#3 Jag har redan köpt både äppelcidervinäger och Omega3 tabletter, men det jag undrade var hur dom funkar, och om det är bra eller ej Tungan ute

Allamej
0

Äppelcidervinäger ska öka förbränningen men det finns inga empiriska bevis för det.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

snailmilla
0

Frågade morsan, hon blandade 1msk äppel.c.v i ett glas vatten, och tyckte det smakade som en syrligare saft. Hon säger att det gör susen och får igång magen. Men inge bra om man har en känslig mage. Jag ska också testa det!

Lycka till!

Emmyjane
0

Har testat men vet inte om det, funkar för jag tränade inget då. ska testa igen.

Belimas
1

Jag har kört med äppelcidervinäger (dock kapslar) i snart 1½ år och minskat med mer än 50 kg (har varit rejält överviktig p.g.a. sjukdom). Jag har inte tränat något speciellt utan rört på mig som vanligt, ändrat kosten något som bytt ut mjukt bröd mot hårt bröd och bytt ut bordsmargarinet till ett med något mindre fett i men det är det enda.

vinteralvan
0

Det enda som är bevisat är att det sänker GI-värdet i maten, men väldigt lite.