Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 1931 ggr
Humsi
0

Viktväktarna + GI fram till jul

Jag är tillbaka för hundrade gången känns det som. Jag hoppar som en tok mellan kolhydrater i fokus och den här sidan. Varje vecka kommer jag på en ny briljant metod jag ska prova och för varje vecka lägger jag på mig något kilo. Vad jag än påbörjar så tröttnar jag lika snabbt. Jag saknar lite "jävlar enamma".

Men nu så har jag bestämt att fram till jul ska jag köra på. Det blir viktväktarnas points fast med fullfeta produkter och mindre eller inga kolhydrater. Jag klarar liksom inte riktigt av light-produkter, då tar jag hellre lite mindre av den feta versionen som mättar i magen.

Hursomhelst, jag tänker mig i allafall att det här ska fungera. Det skulle vara intressant att läsa om någon annan försökt sig på den här versionen och i så fall hur det gått, om pointsen räckt och så vidare? Övriga synpunkter och kritik är också välkommen, behöver lite inspiration.

Mvh
Humsi

Karmatarerskanise
0

Har inte testat viktväktarna, men lämnar en kråka så jag kan följa dig :)

Emmyjane
0

Hur är det med sockret i viktväktarnas program? Ska man skära ner på det eller är man fri innom poängen att äta som man har lust

vinteralvan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag prövade kombinera LCHF och Viktväktarna och det gick bra i början och jag gick ner 5 kg innan jag hoppade av. Du kör jag Dukan istället och det tror jag att jag kommer kunna hålla mig till. Har 10 kg att gå ner.

Humsi
0

Tack för svar :) #2 de föreslår att man drar ner på socker samt vitt mjöl och i första hand använder fullkornsprodukter men det är upp till en själv egentligen. #3 intressant, om det inte håller i längden kanske det ger en knuff i rätt riktning :)