Måste gå ner i vikt för att inte bli blind!!
Om jag inte går ner i vikt riskerar jag att förlora min syn, är inte mtivation om något!! Jag har nämligen blivit diagnostiserad med sjukdomen IIH där jag har för höjt tryck i huvudet och i och med det så MÅSTE jag bli av med min kraftiga övevikt.
Nyss startat en blogg om detta där jag skriver av mig på www.iamiamariaskamp.blogg.se.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
Pepp pepp pepp! Håller verkligen tummarna att allt kommer gå väl för dig, you can do it!!. Har redan lagt in din blogg bland dem jag brukar läsa:)
// Pabblo
tack =) mycket pepp kommer behövas.
//Maria
Skickar pepp jag med! Det är klart du klarar det :)
Första dagen och det sket sig med måltidsersättningen. Redan vid lunch mådde jag dåligt och kunde inte få i mig den. Nu vet jag ju att det är inte så lätt att jobba hårt med att gå ner i vikt, men anser att jag ska inte behöva må dåligt, så kör på strikt kost ist med grönsaker och protein. Vill inte förbjuda något längre fram men måste tänka på mängden, testar att äta på assiet. Gick bra till maten iaf.
//Maria
#5 Låter bra. Jag ger inget för pulver dieter jag heller.
Men glöm inte att du måste få i dig fett också.
Absolut, fett är viktigt, använder smör då jag stekter samt att det finns ju fett i ägg, kött, avokado, lax =) Ost har jag som en bra protein källa och det blir ju en del fett då också.
Så jag är inte fett skrämd
//Maria