Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1394 ggr
Sagaaa
0

hjälp?

Jo nu kommer då mitt problem, jag har mer eller mindre aldrig varit smal utan typ "tjock" om det e de man vill säga? Det har liksom blivit normalt, som att det är jag…typ.. men jag är 16 och det är svårt att vara STOR, när man e tonåring. Jag försöker verkligen, men det känns som om min kropp har "vant sig" och tänkt fortsätta vara såhär, vad jag än gör så går jag inte ner i vikt!

Har JÄTTE dåligt tålamod också så jag funderar på att gå till en dietist och få några tabletter eller nåt.. iallafall i början så att man kommer igång, har någon annan testat detta? eller är någon i samma situation?

Det här är ett stort problem för mej som påverkar mej dagligen, så snälla svara på inlägget!

AnneN
0

Har du kollat så du inte har fel på ämnesomsättningen?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sagaaa
0

1# Jag har verkligen ingen koll, vad exakt är det?

Men nej det har jag inte kollat..

AnneN
0

#2 Det kollar man genom ett enkelt blodprov på vårdcentralen, har man problem med låg ämnesomsättning (hypothyreos) så finns det hjälp att få.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sagaaa
0

#3 Har extremt svårt för sprutor och sjukhus i allmänhet så "enkelt" kommer det inte bli men det kanske kan va bra att göra.

Karmatarerskanise
0

Som AnneN skrev är det inte fel att kolla upp det.

Sen undrar jag hur du har försökt gå ner i vikt? Hur stor övervikt pratar vi om?