hjälp?
Jo nu kommer då mitt problem, jag har mer eller mindre aldrig varit smal utan typ "tjock" om det e de man vill säga? Det har liksom blivit normalt, som att det är jag…typ.. men jag är 16 och det är svårt att vara STOR, när man e tonåring. Jag försöker verkligen, men det känns som om min kropp har "vant sig" och tänkt fortsätta vara såhär, vad jag än gör så går jag inte ner i vikt!
Har JÄTTE dåligt tålamod också så jag funderar på att gå till en dietist och få några tabletter eller nåt.. iallafall i början så att man kommer igång, har någon annan testat detta? eller är någon i samma situation?
Det här är ett stort problem för mej som påverkar mej dagligen, så snälla svara på inlägget!

Har du kollat så du inte har fel på ämnesomsättningen?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
1# Jag har verkligen ingen koll, vad exakt är det?
Men nej det har jag inte kollat..

#2 Det kollar man genom ett enkelt blodprov på vårdcentralen, har man problem med låg ämnesomsättning (hypothyreos) så finns det hjälp att få.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#3 Har extremt svårt för sprutor och sjukhus i allmänhet så "enkelt" kommer det inte bli men det kanske kan va bra att göra.
Som AnneN skrev är det inte fel att kolla upp det.
Sen undrar jag hur du har försökt gå ner i vikt? Hur stor övervikt pratar vi om?