Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 26204 ggr
Tarzan88
0

Super Slim del 2

detta är en fortsättning på den gammla tråden super slim som blev alldeles för lång för att orka bläddra upp och ner!

Skrattande

Här kan du läsa den första delen//

Veronica medarbetare

Smokey84
0

hon på sjukvårdsupplysningen hade ingen aning eftersom jag är frisk annars, hon bad mig gå till vprdcentralen och kolla upp det, så imorgon ska jag ringa dom och boka tid.

Kami
0

Hoppas att det inte är nått med levern. Kanske bara är massa slaggprodukter? Vad har du ätit de senaste dagarna?

Varför blev den andra trådel såt btw, för att Tarzan öppnade en ny?

Ska väga mig imorgon kväll iaf, och förmodligen på lördag morgon, jag är nyfiken och se fiall jag gått ner någor, men jag är en som alltid väger mig på morgonen när jag väger mig. Så därför blir det vägning imorgon kväll också. XD

shintaida
0

För MIN del, anser jag att det är rena blufftabletterna! DYRA sådana!

Man måste nog TRO förbaskat mycket på dom, för att dom ska hjälpa. Det gjorde inte jag.

Och därmed kommer en massa frågor kring olika andra "biverkningar", som man KANSKE redan hade innan, men uppmärksammat först nu.

Har själv gått igenom TRE PAKET och inte ETT DUGG har hänt!

Inga biverkningar, ingen verkan.

Jag tror att man har stora förväntningar på dessa tabletter, så man faktiskt "upptäcker" en massa konstiga biverkningar.

Nä, håll i hatten och bit i det sura äpplet och gå ner i vikt, sakta men säkert.

Det FINNS inga genvägar, bara senvägar!

Tarzan88
0

# 1 visste dom nått om super slim? sa du att du åt de? huir länge har du ätit dom nu?

# 2 ja den andra tråden va så lång jobbigt att hänga med va andra skrev då de va så långt att bläddra ner,så detta är fortsättningen på den första tråden bara…Skrattande

ja har nu ätit super slim i 3 dagar och idag har ja sluppit huvudvärk,har ätit noga och styrketränade 1 h efter jobbet,känns bra,drack dock massor av vatten idag! kanske va de som gjorde att ja inte fick  huvudvärk! vet inte om denna "mirakel"tablett hjälper mej speciellt,kan inte hålla med att den är så super som alla säger,att man tappar vikt så snabbt! för ja har gått upp ett halvt kg sen ja börja med dessa tabletter!

kommer nog inte kunna gå ner dom 10 kg ja drog på mej när ja slutade röka! de känns trist Rynkar på näsan

har märkt att slemmhinnorna är irriterade i halsen,torr i munnen,och rysningar har ja ännu kvar,

men ja ska försöka inte hänga upp mej på vågen #2 äter du oxå super slim?

Tarzan88
0

# 3Flört

Kami
0

Jupp jag äter super slim.

Jag har fortfarande lite huvudvärk, mendet jobbigaste är nog torra ögon för min del. XD

Har du mätt dig något? Dukanse bygger upp muskler? Och muskler väger ju mer än fett. Flört

Musiken
0

Ar jattesugen pa att bestalla nagra paket efter jul, men hur mattlig maste man vara med traningen? Tycker om att ga till gymmet 3 ggr/vecka och lyfta lite vikter och ro lite i rodd-maskinen.

Och hur funkar det med angest och stress? Nar jag ar stressad eller har stark angest har jag ofta hog puls, vill inte riskera att fa for hog puls om tabletterna skulle hoja den ytterligare.

Smokey84
0

jag hoppas att det är massa slaggprodukter hihih

jag äter en smörgås med ett glas mjölk till frukost och en mandarin.

till lunch åt jag en tacopaj i förrigår,  sen åt jag en mandarin och sen på kvällensprödbakad torskfile i ugnen med potatismos och spenat.

igår till lunch åt jag sarma en juggematrätt typ nötfärs och ris inlindat i surkål sen kokas det.

frukost samma som dagen innan, sen åt jag nått på dagen kommer inte ihåg…

första gången jag åt superslim hade jag jätteknstiga biverkningar och slutade ta dom efter en vecka, jag typ stammade när jag pratade, jag hade svårt och få it orden rätt och det känndes som att mitt huvud typ fick skakningar, men det kan bero på att jag jobbade sent den veckan och tog tabletterna rätt sent på morgonen, sov dåligt på kvällarna för att det var så varmt i vår lägenhet i juli/augusti. Så var jag dålig i magen dom 2 första dagarna och den 3dagen hade jag huduvvärk, resten av dagarna var det det som jag skrev där uppe.

Jag fick tips om dom av en kompis som gått ner jättemycket, sen har min kusin gåt ner 10 kg på typ en månad, men hon hade inga biverkningar alls, hon är ju lite större än vad jag är och har varn, det har både hon och kompisen som tipsade om dom kanske kan bero på det att deras kroppar tål mer eller nått ingen aning…

Jag har också rysningar, dom kommer lite då och då, ser helt sjukt när man får rysningar på en arm bara eller ett ben…

Smokey84
0

tabletterna höjer min puls iaf…

Smokey84
0

tarzan88 nej hon visste inget om superslim. men det är inget knark i dom i allafall, hon som tipsade om dom först har ett arbete där dom måste göra urinprov, och det blev inget utslag så det borde väl inte vara nått…

Tarzan88
0

# 9 ja känner igen de där när man står och pratar med nån så känns de som man inte kan prata riktigt man e torr i mun och man glömmer av va man vill ha sagt,känns som man är halv lullig i huvudet,ibland känns de som om ögonen e så stora så dom ploppar utSkrattande

jo muskler väger ju mer men mna ska ju helst träna till tabletterna,( kanske  ej styrketräning ) men de borde synas runt midjan tycker jag?

du sa att din kusin gick ner 10 kg på en vecka,gjorde hon nått särskilt? sen gick hon ner kg i början eller på slutet?

eller va vikt gången i en  jämn takt?

intressant,ja nu 3 dagen så den enda biverkning ja har e att ja måste kissa stup i kvarten mne de kan va för att ja e noga med att dricka en heeeel del vatten så ja inte blir utorkad,sen  att ja e lite torr i  munnen..

men som sagt vågen säger annat Rynkar på näsanmen som ja nämde igår de känns som ja gått ner fast ja kan inte se de,men ja känner mej liksom "benig" på nått skumt sätt!!! Obestämd

men smokey va noga med att dricka då bantnings piller torkar ut kroppen  väldigt mycket!

ja skriver mer i morgon,kanske har ja rasat i vikt när ja vaknar imorgon hihiFlört

men ja håller tummarna för dej att de går bra imorgon när du ska till läkaren! men som de nämdes alla slagg produkter kommer ut nu också,all skit kroppen inte vill ha eller behöver! ska bli intressant att se va dom säger till dej imorgon om pillrena vi knaprarCool

Smokey84
0

hon vägde inte sig under tiden, hon vägde sig när kuren var slut efter en månad och då hade hon gått ner 10 kg, när vi andra träffade henne blev vi alla helt chockade för man såg verkligen tydligt at hon gått ner, både armar ben mage och rumpa..Hon tränade inte eller så när hon åt tabletterna, hon tränar inte nu heller och hon är kvar på samma vikt. Hon skrattar bara åt mina frågor och mina biverkningar, hon skrev nyss till mig att hon visste flera andra som hade konstig avföring av tabletterna.

Men jag vet vad du menar med att man känner sig smalare, jag gör också de hahaha, frågade min kille om jag har gått ner i vikt men han sa att han inte visste hahahaha, när jag sernmig i spegeln ser jag ingen skillnad, men jag ser ju mig själv varje dag också hahaha…

det där med ögonen känner jag inte igen, men det med talet var riktigt läskigt, jag visste i ghärnan exakt vad jag ville säga men det kom lixom inte ut på det sättet, det känndes som att man var full och sluddrade hhahaah, men väg inte dig varje dag gör det typ en gång i veckan det är bättre tror jag.

Jag har ingen våg måste gå nånstans och väga mig så att jag vet hur mycket jag väger, men jag skulle gissa på att jag väger 70 kg.

jag ska bli bätre på det här med dricka imorgon, har verkligen druckit jäöttemycket dom 2 första dagarna men mindre igår och idag….

jag håller tummarna att du vaknar jättesmal imorgon hahahaha :)

Musiken
0

Borjar bli riktigt peppad nu! Vill att studielanet ska komma imorgon sa att jag kan bestalla! :D Att vara full och sluddra ar jag ju sa van med anda haha!

Hur ar effekten med alkohol forresten? Nagra obehagliga overraskningar?

Kami
0

Har läst att dom slutar verka om mand dricker alcohol. Och sedan så innehåller alcohol en MASSA kalorier, och i slutenden så hänger ju viktnedgång till står del på antalet kalorier man äter och förbrukar. Så undvik drickandet när du äter super slim, är väl lite onödigt att betala massa pengar och sedan dricka och så slutar det med att man trycker i sig massa onyttigheter. XD + alcoholen.

Kami
0

Jag tar mig en pillerfri dag idag… vaknade med en sprängande huvudvärk i vänster tinning kl halv 4 imorse. Så inget piller idag.

Får se hur länge sötsuget håller sig borta då. Tungan ute

Men vägning ikväll…. ska bli intresant att se. Skrattande

Smokey84
0

jag är också pillerfri idag eftersom jag ska ta ett par cider ikväll har ingen lust att blanda superslim med alkohol, imorgon skajag också ha en paus sen fortsätter jag med dom på spndag.

underbara
0

Så det är häär ni håller hus :)

Vad kul att fler skriver och bra att ni gjorde en ny tråd.. Jag har stannat upp i vikten. 68 på morgonen och 69 på kvällen..

Har inte tränat något eftersom jag är lite sjuk men jag äter bra.

Såhär ser en dag ut för mig:

Frukost: 2 knäcke bröd med keso och tomat eller om jag e sugen på nått sött så krossar jag två knäckebröd och häller över mild yougurt med lite honung över eller dadlar. ( MYCKET GOTT)

Lunch: nästan vadsomhelst men inte fettigt eller stor portion. Oftast brukar det bli en kyckling bit med sallad och citron.

Middag:

Försöker äta morötter eller gurka som har mkt vitaminer men samtidigt dämpar min hunger då jag inte vill äta på kvällen för jag känner att ja har svårt att sova då.. brukar blanda min egna nyttiga dip med yougurt, pressad vitlök, salt,citron, lite olivolja och mynta.

Min mage är fortfarande trög .. ganska jobbigt faktiskt :(

är det fler som känner att dom är hårda i magen?

Smokey84
0

Min kusin blev trög i magen när hon inte drack tillräckligt mycket.

Smokey84
0

har ni sett artikeln om superslim iaftonbladet?

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6237130.ab

mina kapslar är inte vita dom är halvt gröna och halft vita

underbara
0

oj, hade inte sett det förut. men varför tror jag inte typ på det de skriver?

Kan ringa aftonbladet och säga att OLW's chips påse har så mycket fett att jag sitter hemma ibland och har ångesttankar när jag fått i mig en näve och mår så himla dåligt.., plötsligt skulle ni se på aftonbladets framsida dagen efter;

TJEJ MED SJÄLVMORDTANKAR- pga ……………………………OLW CHIPS

Har någon testat reducitl?

vilka tror ni är starkast egentlingen?

SS eller Reductil?

shintaida
0

Reductil.

Musiken
0

Hur mycket betalar ni for era piller? Jag kan bestalla SuperSlim for 150kr/ladan (30 piller) om jag koper storpack (12, 24 eller 50 lador) har i UK. Finns intresse sa skulle jag eventuellt kunna bestalla ett storpack och sedan skicka vidare till Sverige? Det blir inte forrens efter jul isf, men tankte att jag kan ju hora med er iaf.

underbara
0

Men är det farligt med reductil då?

har har hittat en sida som säljer sånt tydligen.. typ ett apotek på nätet blev fan lite nyfiken för nu känns det somom SS inte är lika effektivt som det från början var…

shintaida
0

#23 underbara

Helst ska Du gå till läkare. För att dom vill kolla blodtryck mm, innan Du får börja med Reductil. Och så får Du inte ha haft eller har några ätstörningar.

Och så måste Du gå på regelbundna kontroller på vårdcentralen.

Det är väldigt strikt, för det är en kraftig tablett.

Jag vet att den dämpar hunger och sug och sen MÅSTE man äta RÄTT också, under tiden. Ja, även efteråt om man inte vill gå upp i vikt igen.

Jag får inte Reductil, för jag har HAFT en ätstörning (bulimi) för ca 12 år sen. Och så har jag så lågt blodtryck.

Men jag ska på dom igen, om inte GI hjälper mig. Men det verkar den att göra! Går ner sakta men säkert.

SS TRODDE jag skulle hjälpa mig också. Men efter TRE kartonger och inga biverkningar eller verkningar på vikten - gick upp istället. Så nu tror jag inte på dom längre.

Jo, av Reductil blir man inte lös i magen av, som med Xenical.

Bullisxxx
0

Oj, oj, oj vad händer? Läst artikeln nu om beslaget av SuperSlim.

Googlat lite på sibutramin är och det verkar ju som Reductil är samma sak som sibutramin?! Vad är det som är farligt? Var det laxermedlet som dom tagit bort i Reductil och som väl verkar vara kvar i SuperSlim då eller? Hur ska ni som äter detta göra nu - inkl jag själv, hm…Obestämd

Smokey84
0

jag ska beställa instant slim, när min superslim tar slut det e ju typ samma sak hahahaha

underbara
0

Okej jag förstår.. vad jobbigt vet inte riktigt vad jag har.. går upp och ner i vikt hela tiden. tröstäter. äter fastän jag är mätt ,eller gjorde det förut iallafall (innan SS)

jag hoppas att din metod hjälper och att du når din drömvikt :)

Den här veckan har jag varit sjuk, bokade tid på närakuten där dom sa att jag hade högt blodtryck,

Men hur farligt är det att gå runt med högt blodtryck i en månad? när man slutar med tabletter blir blodtrycket bra igen?

Om SS är så farligt hade dom förbjudit dom länge sedan, eller? för jag vet att dom har funnits länge..

Man hör hela tiden hur en tjej dog av p piller eller av något annat konstigt piller, men har ni hört något om ss?

Jag tycker att jag fick mer biverkningar av mina p piller än SS.

[Norrbysa]
0

Här är läkemdelsverkets uttalande

http://www.lakemedelsverket.se/Alla-nyheter/NYHETER-2009/Bantningsmedlet-Super-Slim-innehaller-hoga-halter-av-lakemedelssubstanser-/

Dumt att de skulle ha förmodat cancerframkallande laxermedel i pillrerna. I övrigt verkade de ju fungera.

Att de är farliga för unga personer, personer med hjärtproblem eller personer med ätstörningar kunde ju vem som helst räkna ut.

Tarzan88
0

vad tycker ni ? ska man äta vidare på ss eller sluta?hur skadigt kan de vara? dom e efektiva i alla fall,man är ju inte stor ätare direkt me dom i kroppen!

ja åt ss i 5 dagar men idag har ja ej tagit nån,då ja inte vågar efter allt dom sa på nyheterna igår Rynkar på näsanvem, vill ha hjärn blödning liksom? eller canser?kan man få de så lätt? och hur kan man vara helt säker på att man ej ligger i riskzon?

mina funderingar kring detta e många,ja vill fortsätta,men ja vågar inteRynkar på näsanvad tycker ni andra? hur vet ja om ja får högre puls?har ej tänkt på detta!yrsel,typ förvirrning,, muntorrhet springa på toa för ja blir dålig i magen flera gånger om dagen sen kissa för ja dricker så mycket,blir matt ibland,rysningar och ont i tinningen…vet inte riktigt hur man ska ställa sej till detta?

sen torr i halsen och näsan…

va ska ni göra?va tycker ni mna ska göra me all information man nu fått av dessa tabletter?

Chestnut
0

#29 Jag skulle inte ha tagit dem.

Med vänliga hälsningar
Chess

Tarzan88
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

varför får dom fortsätta sälja dessa piller ännu?

är inte de samma sak? på superslim.se kan man köpa detta paket i stället instant slim heter dessa,

Reductil? vad är det för tabletter? är dom lika farliga som super slim?

# 20  hahaha de va kul Skrattande

Musiken
0

De far inte salja dem langre..

Reductil ar ett receptbelagt piller man kan fa utskrivet av lakare som fungerar som SuperSlim. De ges bara ut om man gar pa regelbundna kontroller dar man kollar blodtrycket osv da tabletterna kan hoja det samt fa hjartat att sla fortare.

Sjalv tanker jag ge dem en chans. Har 5 envetna kilon som VAGRAR ge med sig, och en kort kur ska jag nog overleva. Man far ju faktiskt cancer av allt nufortiden (och det ar som sagt inte bevisat att man kan fa det av pillrena), och haller man bara koll pa pulsen osv sa ska det nog inte vara nagra problem. Kan daremot tanka mig att om man ater pillrena over nagon langre tid (sag ett halvar eller ett ar) sa finns nog risk for att man stressar kroppen for mycket.

[Norrbysa]
1

Ni funderar inte på att fasta istället? "Biverkningarna" av en fasta är trötthet, problem med matsmältningen och dålig andedräkt. Inte så mycket värre än att äta Superslim. Flört Snarare mildare och inte cancerframkallande alls.

Och en fasta rensar samtidigt ut kroppen från gifter istället för att tillsätta mer gifter i form av bantningspiller.

Bra sida om hur man gör

Musiken
0

Har provat fasta, men for mig ar det hungerskanslorna jag inte kan hantera. Att fasta rent fysiskt tror jag ar skitbra, och SuperSlim ar ju i princip som att fasta, men utan hungerskanslorna (och en mojlig cancerframkallande risk. Men som sagt tror jag inte att en kort kur gor att man dor av hjartstillestand eller cancer, utan det ar nagot som kommer av langtida och vardslost anvandande.)

Tarzan88
0

#34 har du en puls mätare som är pålitligt? och vart har du köpt den i så fall?

nån som vet va en normal puls ligger på?Obestämd

Musiken
0

#35 Nej inte an, men ska fa en av pappas nar jag aker hem over jul. Vet inte marke eller vart den ar kopt tyvarr, men den var dyr sa jag hoppas verkligen att den fungerar bra :)

Vilopulsen ar oftast mellan 60 och 80 slag per minut, och pulsen vid hart arbete brukar beraknas till 220 slag/minut - aldern.

[Norrbysa]
0

#36 Det är inte bara pulsen utan blodtrycket som höjs när du äter dessa piller.

Jag tränar med pulsmätare och när jag testade de här pillrerna så kunde inte jag löpa alls. Jag hamnade i ansträngningszonen bara av att jogga. Annars brukar jag ligga i zonen under den (uthållighetszonen).

underbara
0

jag väger nu 67 ;)

Jag tänker forsätta äta dessa piller….om dom nu var så farliga skulle dom inte säljas så öppet….

underbara
0

66,6 :)

djävulens vikt hahaha 666

but i feeeeeel good :))

[Norrbysa]
0

#38 Dom såldes inte öppet? Dom såldes av ett oseriöst webbbaserat företag som importerade pillrerna från Kina.

Kul att det fungerar för dig men var försiktig och håll koll på dina biverkningar.

underbara
0

eh….

hjärtat slår lite fortfarare än vanligare… men det e väl bättre än ett krossat hjärta

siennasmams
0

"Läkemedelsverket har fått rapporter från flera personer om oväntade reaktioner efter att de använt bantningsmedlet Super Slim. Det är ett preparat som man kan köpa på nätet. Efter analyser har man kommit fram till att Super Slim innehåller läkemedelssubstansen sibutramin och fenolftalein som tidigare använts i laxermedel. Eftersom Super Slim inte är ett godkänt, kontrollerat läkemedel så varnar nu Läkemedelsverket för produkten. Sibutramin finns i det godkända läkemedlet Reductil. I Super Slim är mängden 2,5 gånger högre! En vanlig biverkning av sibutramin är att hjärtat slår snabbt och hårt, man blir torr i munnen, får svårt att sova och blir yr. Dessutom kan man drabbas av depression.
Den andra supstansen, fenolftalein, har länge använts som laxermedel men misstänks numera vara cancerframkallande och används därför inte. Läkemedelsverket har polisanmält de företag som säljer Super Slim. "

(källa: FL-Net)

[Norrbysa]
0

Vad är det som är det farliga?

Är det att laxermedlet misstänks vara cancerframkallande,

eller

att mängden sibutramin är 2,5 ggr högre än i Reducil?

Det står ingenstans i artiklarna som publicerats om vad en ökad mängd sibutramin kan leda till. Biverkningarna för Reducil nämns, men bidrar en ökad mängd verkligen till ökade biverkningar? Eller leder det bara till ökat resultat?

Eftersom Reducil är ett säker och beprövat läkemedel så antar jag att de "byggt in" en viss säkerhetsmarginal i de aktiva ämnena. Om man råkar ta 2 eller 3 tabletter så ska det inte leda till något hälsofarligt.

Enligt FASS angående överdosering av Reducil:

"Erfarenhet av överdosering med sibutramin är begränsad. De vanligaste biverkningarna förknippade med överdosering är takykardi, hypertension, huvudvärk och yrsel."

Enligt FASS angående biverkningar av Reducil:

Takykardi, Förhöjt blodtryck/hypertension, Vasodilatation, yrsel, huvudvärk, oro, svettningar, med mera, med mera. (Tog inte med alla)

Vad är skillnaden? Flört

Om man är frisk i övrigt, utan problem med förhöjt blodtryck eller andra hälsoproblem, så tror jag att det är det eventuellt cancerframkallande laxermedlet man ska vara orolig för och inte den ökade dosen subutramin. Eller vad tror ni?

Musiken
0

Jag tror som dig Norrbysa! De lagger som sagt in en sakerhetsmarginal pa lakemedel for att man ska kunna overdosera med en eller tva tabletter utan att riskera sin halsa.

Och eventuellt cancerframkallande.. Ja, vad ar inte eventuellt cancerframkallande? Cigaretter ar ju bevisat cancerframkallande, och de saljs ju utan andra restriktioner an att man maste vara over 18.

[Norrbysa]
0

#44 Jag tror att Superslim skulle kunna säljas lagligt om det gått igenom alla säkerhetskontroller, bytt ut laxermedlet mot ett annat och sålts på recept.

Det som är farligt med internethandel är ju att "fel" personer lätt får tag på dem (personer med hälsoproblem eller ätstörningar) och att det inte finns någon innehållsförteckning, biverkningsregistrering eller utförliga anvisningar.

Så jag är inte FÖR Illegala piller om det är det ni tror. ;-) Jag bara ifrågasätter vinklingen i medias rapportering om VAD som egentligen är farligt.

Tarzan88
0

att mängden sibutramin är 2,5 ggr högre än i Reducil?

VADÅ? vad är farligt??? ja ska nog börja äta mina super slim igen,va fasen,man kan knappast få canser på 25 dagar ju…Förvånadhjärnblödning som tidningen nämde säger överläkare att de inte så lätt att få,

# 45 men ja hade yrsel från å till… huvudvärk,lite lite så man kunde ana de,sen muntorrhet,¨svettningar…men skulle de betyda att de biverkningar ja har så ja ej tål tabletterna? skulle de va farligt?

hjälp mej nån,för ja har beslutsångest om ja ska fortsätta eller ej,ja vill men vågar man riskera si hälsa?och riskerar ja hälsan?om polisen går in och stoppar super slim måste de ändå va rätt allvarligt? annars gör dom ju inte så eller ?? men # 20 har även rätt i den hon skrev,

# 45 hade inte du ätit dom oxå?

Musiken
0

#46 Jag tror att du kan slappna av :) Du kommer nog inte do av att ata tabletterna, men ar du orolig och funderar over biverkningarna sa ar det nog battre att lata bli :)

underbara
0

okej nu har jag ätit SS ett tag.. Jag tycker att dom är mycket effektiva när det gäller att få bort hunger.

Jag har känt att hjärtat slår fort, sov dåligt de första dagarna men nu sover jag som vanligt men något jag har märkt av riktigt mycket är att man blir jävligt deppig.

Jag mår bra av att vågens siffor stiger men min pojkvän står inte ut längre ( han vet inte att jag använder SS) han frågar om jag går på något eller nått…

jag vill så gärna fortsätta med SS för att nå min drömvikt.. men vill inte vara deppig… har inte fattat att det är pga tabletterna enda fram tills att jag läste det nu.. för det började ganska milt från början och nu blir jag ledsen över allt…

ångest tankar frågar mig själv varför livet är som den är..?

fan jag längtar lite av att kuna njuta av god mat, åka till stan och njuta av en kina bufé… ( mår illa tillåme när jag skriver det)

men jag e typ beroende av SS för jag mår endå bra nånstans där inne när jag märker dag för dag hur jag blir mindre runt min kropp….

jag känner att min kropp orkar, men andra kanske inte gör det…

som ni nämner, cigg e fan cancerframkallande…å chips å allt som dom hittar på dagligen..

Skriv på google : död pga p-piller eller död efter abort… eller ännu bättre sök död pga redbull…

den dagen jag slutar med ss innan jag når min drömvikt är när jag söker på www.google.se och skriver DÖD PGA SUPERSLIM, och får ett träff………….ja då tänker jag sluta

siennasmams
0

jag vet inte, jag, men det *oroar* mig att du skriver att du har ångest och är deprimerad, och att du är beroende…
så'na tankar *smyger* sig på en, och innan man fattat vad som hänt så är man fast, och har ingen ork att ta sig ur dem…

SNÄLLA - ta kontakt med en läkare, och berätta det här, för det finns hjälp att få!

[Norrbysa]
0

#48 Google är ingen bra referens är ta beslut om sin hälsa ifrån. Ta hand om dig. Fundera hur du vill ha det:

Smal snabbt, ensam och deperimerad

eller

Smal långsammare, med stöd från pojkvännen och glad.

underbara
0

vad händer om jag slutar med tabletterna nu? då kommer säkert min aptit tillbaka och jag går upp alla mina kilo ( om inte mer )

egentligen vill jag börja träna och få finare former, jag simmade mycket förut och nu kan jag inte göra det då jag känner att hjärtat slår för fort + att jag inte orkar göra mina 50 längder som jag brukade göra vilket inte är konstigt eftersom jag inte får den energin min kropp behöver…

min fråga är.. sluta med SS och börja träna å äta hälsosamt? kommer jag då stanna i vikt och sakta gå ner eller kommer jag först att gå upp eftersom jag kommer att börja äta mer??

Kami
0

Du kommer kanske att gå upp nått kg innan du börjar gå ner igen, men i slutenden så är det alltid antalet kalorier du äter samt de kalorier du förbrukar som har med din viktnedgång att göra. Och om du börjar träna så att du bygger upp muskler så kommer du kanske att stå still i vikt även om du äter mindre, men det är för att muskler väger mer än fett.

Så stirra inte blint på vågen, mät midja, lår, amrar mm. Så kan du se resultat i cm även om siffrorna på vågen står still.

Försök att räkna kalorier, väg maten, ta bara en portion mat, gå inte och småät mackor, godis eller liknande. Jag vet hur svårt det är, men att väga maten och räkna kalorier hjälper. Efter ett tag kan man höfta hur mycket det är i en portion, och så länge man håller sig till den portionen är det lugnt.

Och tränar du får du äta mer.

I slutenden är det väldigt enkel matte. Ha ett underskott i kalorier, men inte för mycket, tränar du kan du äta lite mer, tränar du inte får du hålla dig till dom dagliga kalorierna.

Se till att inte ha massa onyttiga saker hemma. Så gör jag iaf.
Hoppas att det kommer att gå bra för dig, och skippa SS, det låter som att det inte är bra alls för dig.

underbara
0

Tack för tipsen:)

Jag vill först säga att börja i den här tråden är det bästa jag har gjort. aldrig har jag pratat om min vikt och verkligen fått respons tillbaka som jag får nu som råd och peppning. Nu sitter jag på jobbet och kom på att jag glömt mina SS hemma, kommer inte ta dom idag så jag får se vad som händer..

Min underbara pojkvän bokade en helkväll på yasuragi spa hotell för att han inte förstod varför jag hela tiden var arg och ledsen på honom.. han tror att det är stress..skönt att ha en sån människa vid ens sida, och jävligt skönt att kunna skriva här också..

problemet med mig är att jag har riktig gam, älskar mat.. förut balanserade jag mat med simning och lyckades gå ner 10 kg..

Jag hoppas jag mår bättre då..

jag har fortfarande heller inte gått på toa normalt. är väldigt hård i magen så jag hoppas att det hjälper verkligen att sluta ta ss..

tack igen för alla råd och tips :)

kram

Kami
0

Inga problem.

Jag tycker du ska skippa SS under närmaste dagarna, och förmodligen helt och hållet. Njust av spa kvällen, ät lite god mat utan att känna ångest. Man kan äta allt i måttiliga mängder.

Jag är också en gam när det är god mat, eller chips och chocklad…. *dreggel* MEN! Jag ser till att jag inte har saker hemma. Det är lite jobbigt ibland när jag går förbi hyllorna i matafärren… men det är bara att stå på sig och tänka Nej, jag behöver inte det idag.

Sedan får man äta nån gång ibland.

Börjar du äta riktig mat igen, och mycket grönsaker så får du nog igång magen igen. För det låter lite som att du inte ätit mycket alls när du tagit ss.

Börja med simmning igen, ät bra mat i måttilga mängder och sluta med ss så kommer du att gå ner i vikt iaf.

Hoppas att allt kommer att gå bra för dig.

Kram

[Norrbysa]
0

#53 Jag tror att du skulle tycka det var både roligare och mer effektiv att träna istället. När jag tog SS var jag bara frustrerad över att jag inte kunde träna och när jag slutade med pillrerna började jag träna mer och gick ner snabbare än med SS. :-)

Tarzan88
0

# 53 DU MÅSTE äta när du knaprar SS,tvinga i dej varje måltid.,för annars får du ingen energi,och då orkar du inget i stället,de absolut inte bra för kroppen

underbara
0

En HEL dag utan SS igår och det blir nog samma idag.

Ska gå på en gratis träning på CURVES i vällingby med en vän då det ingår en kroppsanalys där dom ser hur mycket fett man har i kroppen å allt så man inte stirrar sig blind på vågen bara…

Jag åt igår med känsla och gick redan på toa idag :$

vill inte väga mig nått förens jag börjat komma igång med träningen :)

tack igen alla för era tips:)

Tarzan88 hur går det för dig? äter du SS?

Tarzan88
0

# 57 nä ja blev rädd  när dom skrev i lördags om hur farligt de va,så ja tog min sista tablett förra lördagen,då hade ja ätit de i 5 dagar bara,ska börja me dom igen tror ja,25 dagar hit å dit kan ju ej skada…va fasen…men har ej bestämmt när ja ska örja igen,canser kan mna ju knappast få på 30 dagar…hoppas jag,å hjärn blödning är inte sååå lätt att få sa en överläkare ja pratade med i måndags,men de som är me ss är at man inte exakt VET va dom innehåller,de är därför dom skrämmer folk så förfärligt!!!!

har du slutat helt me dom nu?hur länge åt du dom???

underbara
0

Aa jag förstår dig.. jag tänkte också så tills jag märkte hur de typ fick mig å bli arg och ledsen för minsta lilla..

Jag åt dom typ i 2 veckor kanske lite mer..vet itne exakt.. ja har slutat med dem helt ja.. kommer kanske ta någon tablett någongång för att testa hur jag känner…

Har fortfarande inte börjat träna och det är ju inte så bra… men nästa vecka ska jag köra  igång med simning igen ..

hur mkt övevikt har du? hur lång är du?

Själv är jag 1,65 och väger 68 nu ( har gått upp bara på 2 dagar ) vägde 66 medans jag åt SS, så man märker ju att jag gått ner på muskelmassa och vätska mer än fett…..

det skulle vara en dröm om jag kunde ställa mig på vågen och den visa 55

Bullisxxx
0

Mycket funderingar på detta sista veckan. Har kvar tabletter och ska nog äta upp dom trots allt. Det där med att hjärtat slår snabbare osv har jag inte märkt men det är väldigt skönt att magsuget har lagt sig något lite.

Det är väl inte så att någon har något annat tips på medikament som gör att matlusten dämpas lite -  hade varit kanon!!!

shintaida
0

DRICK bort matlusten! Med vatten, förstås! Skrattande

Så har jag gjort de senaste dagarna.

Jag dricker när matlusten faller på, när den INTE ska göra det. Det är mer "okynnesmatlust" = något att göra. Eller för att man har tråkigt eller är ensam.

Det tar ett par dagar innan man "kört in" sig på det.

Nu dricker jag minst 2 glas vatten i timman. Och två mindre muggar vatten, varje gång jag har kissat. Vilket blir MYCKET kissande!

Och så driver vattnet vätska ur kroppen också.

Och så kan man gå ner lite också, på köpet!

Bullisxxx
0

Jaa, det är jättebra att dricka - visst men man ska ju hinna jobba också typ, hi, hi. Det rinner ju rakt igenom som bekant så man blir sittande en stor del av sin vakna tid på toa. Det enda skulle väl vara kolsyrat vatten i så fall för då är ju en del av det man "dricker" kolsyrebubblor och det mättar! Tycker bara att vatten är så förgjordat tråkigt att dricka. Dricker gärna lightcola, must osv och det kanske inte är någon höjdare men vad gör man, suck…

shintaida
0

Då rekommenderar jag bubbeldrickan!

Gärna hemgjord och då kan Du själv smaksätta med essenser, vilka inte innehåller så mycket "skit" som köpt, smaksatt vatten.

Bullisxxx
0

OK - tack för tipset shintaida!

Tarzan88
0

# 59 jag är 156 ca och väger 52 kg nu…men ja trivs bäst att väga max 45 kg(  men när ja slutade röka  gick ja upp i vikt ) men dock börjat röka igen…så de jobbigt för ja har aldrig vägt över 45 kg om ja inte legat i hård träning,då ja i 3 år träna styrketräning 4 dagar i veckan och träna boxning 3 dagar,men då vägde jag 49 kg och bara muskler,nu e de 52 kg och bara fettGråterjag håller tummarna för dej att de går bra för dej med din vikt gumman Kyss

underbara
0

jag tycker att din vikt låter som en drömvikt =)

men jag fattar, du trivs att väga som du gjorde förut, så att överhuvudtaget gå upp nått kilo känns ju tungt för dig eftersom du vägde 45…

jag vill påpeka att jag åt lökringar igår.. och åt 5 pepparkakor idag…

men jag mår bra… har simmat och tränat på min crosstriner.. har inte vägt mig ( vågar inte ) ….

tack gumman! hoppas det går bra för dig med Puss och kram!!

[tililili]
0

ngn som har haft biverkningar när ni slutat med preparatet?

Musiken
0

borjar med instant slim nu pa onsdag och hoppas pa bra resultat :)

[tililili]
0

är instant slim samma sak med annat namn?

Tarzan88
0

# 67 Nä ja hade inga biverkningar,mådde bättre igen bara!

Hade du det? har du ätit SS oxå?Skrattande

Musiken
0

# 69 Det stod pa hemsida att det ar en mildare version av SS, sa jag hoppas pa lika gott resulotat dar som alla har haft med SS :)

Nagon annan som provat Instant Slim har inne?

[tililili]
0

#70 nej jag har inte provat, men skulle vilja, är dock lite nervös över pratet om narkotika klassade ämnen…:P

Dessutom är det svårt att få tag i, det är den andra varianten som "Musiken" har beställt som finns nu. Har nog ersatt superslim…

Tarzan88
0

# 72 Jag har mina ss kvar,åt 5 dagar sen så börja de skrivas å va i tv ,så när dom då förbjöds så slutade ja knapra dom! fast ja sparade dom  fall i fall ja ångrar mej hihiFlört

Musiken
0

Dag 1 pa Instant Slim och jag ar svinhungrig. Inte en enda biverkning, och ingen aptitforandring. Sitter och funderar hur jag tankte nar jag planerade in rakor och avokado till middag nar jag helst skulle satta i mig en hel hast.

shintaida
0

#74 Musiken

Så var det med mig med, när jag höll på!

Slutade, för jag såg ingen mening i att pillra i sig något som inte hjälpte.

metalbitch
0

#74 är själv inne på tredje dagen av intaget av Instant Slim,är svinhungrig hela tiden,munntorrhet,inte sovit på 2 dygn,stirrig,rysningar,frånvarande,yrsel,vimsig,överaktiv mm

känner mig knarkpåverkad konstant, och jag vet hur känslan är då jag e en nykter narkoman sedan 20 år tillbaka

skillnaden på SS och IS nada, tror bara att det har bytt namn 

har min mens samtidigt och är rätt så svullen så jag ser ingen viktminskning ännu, får vänta ett par dar

[Norrbysa]
0

Jag har bestämt mig för att äta upp de sista pillrerna jag har kvar. Måste bryta mitt dåliga ät-beteende som jag har just nu.

Musiken
0

#76 Later inget vidare du! Jag har verkligen inte en enda biverkning. Inte ens en antydan till muntorrhet. Sover daligt gor jag sedan innan och tror inte att IS har paverkat nagot riktigt.

Ar inne pa dag 2 nu och ar inte lika hungrig som igar, men det ar ju langt kvar till middagen annu…

metalbitch
0

#78 min bästa polare som käkade IS i knappt 3 mån hade inte mer än lite muntorrhet och tappad aptit (gick ner över 20 kg och gick ner 6 klädstorlekar)

jag har också alltid sovit dåligt och rastlöst innan men nu så sover jag ingenting, vet inte om alla biverkningar är pga att jag även har mens just nu

skall ändå köra hela kartan ut, och se vad som händer…

Bullisxxx
0

#78: Hur går det för dig? Märker du något nu då? Äter du samma som förut eller har du tappat något lite aptit eller?

Kanske är så att SuperSlim och InstantSlim är samma sak, omdöpta bara för att kunnas säljas vidare, hm…

Bullisxxx
0

#77 Det är ju mycket det detta handlar om tycker jag, att bryta sitt dåliga beteende. Man lär sig äta rätt till slut och går man då ner i vikt blir du peppad av det istället så jag tror nog att tabl kan vara en jättegod hjälp i början.

Musiken
0

#79 Later peppande att hon gick ner sa mycket trots sa lite biverkningar! :) Igar gick jag faktiskt anda fram till middagen utan att kanna mig hungrig. At och kande mig sen nojd och glad och kanner mig fortfarande inte speciellt hungrig. Ska ata frukost snart dock :)

#80 Ar fortfarande hungrig, och har inte en enda biverkning, men jag ar faktiskt inte LIKA hungrig som jag normalt sett ar :) Hoppas pa att jag kanske bara har en langsam start :)

Musiken
0

Fraga bara: Vad ar det for farg pa era SS/IS-kapslar? Funderar pa om jag blivit skickad fake-piller iom att jag inte kanner av nagra biverkningar. Bestallde fran vippon.

shintaida
0

#83 Musiken

Jag beställde mina därifrån med. Mina är mörk- och ljusgröna.

Hjälpte inte ett dugg på mig!

Musiken
0

Mina ar vita och morkgrona. Har Instant Slim.

shintaida
0

Jaha, jag har SS.

metalbitch
0

mina är också vita/gröna

har slutat med pillret sen igår, har inte sovit på nästan 6 dar

så nu har jag fått sova ett par timmar inatt iallafall,får börja ta pillret i morgon igen

Musiken
0

Har insett att jag faktiskt inte ar fysiskt hungrig. Daremot ar jag psykiskt hungrig! Inte konstigt att det gar sa daligt! Ar sa invand med att ata pa bestamda tider, och en viss mangd (dvs massor) mat. Ater aven om jag inte ar hungrig sa ater jag, och jag ater inte tills jag ar matt (for jag ar ju inte ens hungrig till att borja med), utan tills maten ar slut. Maste bryta det har monstret om jag ska komma nanstans overhuvudtaget!

metalbitch
0

jag tyckte nu att när jag höll upp med pillrerna under helgen så va jag inte hungrig och magen kurrade inte

men det sjuka är att jag nu tog pillret på morgonen och känner en jäkla hunger och magen kurrar hela tiden Obestämd

så det blit liksom tvärtom

sen pratade jag med polare till mig igår som började samtidigt som jag med IS, hon hade gått ner 5 cm runt låren och 4 cm runt magen sedan tisdag förra veckan, så det verkar ha effekt

så jag fortsätter att äta dom med uppehåll under helgerna

Bullisxxx
0

Det är inte då dumt att ta SS när man har en Nutrilett-dag eftersom jag tycker att suget dämpas av tabletterna, lite lättare hålla sig då!

Musiken
0

Har varit kass i magen i tva dagar, men vet inte om det beror pa IS, mensen, stress, ny medicin eller chips-svullning haromkvallen.. Annars sa ar jag inte hungrig. Vill inte ata och ingenting smakar gott. Kan ju iofs bero pa att jag inte orkar laga ordentlig mat nar jag ar deprimerad.

liseell
0

Jag har också köpt IS från Vippon.com de var vit/gröna. Har ätit IS i 4 dagar men känner inget annat än att jag blev fruktansvärt dålig i magen. Jag misstänker att det är lavenemang helt enkelt så jag har slutat nu och kör Cambridgekur i stället.

//Lisell

metalbitch
0

jag har förvisso inte blivit dålig i magen av det alls,fast det tog 4 dar efter jag började med dom innan man kunde göra "den store"

men jag har alltid haft en jäkla bra mage, aldrig varit dålig i magen oavsett vad

summering av förra veckan blev 3 kg viktminskning och en hel del centimetrar försvann både här och där

shintaida
0

Jag hade fel angående färg på mina SS!!

Dom ÄR vita o gröna ju…

Men jag är lite färgblind, så jag förlåtes kanske? Oskyldig

IsaCl
0

Jag gick ner 5 kg på 2 veckor med super slim, hade nästan alla biverkningar men härdade ut. Tänkte beställa ett paket för 30 dagar, men vågar inte längre p.g.a allt skrivande om det :O

IsaCl
0

Det bästa jag kan rekomendera är Camebridge!

Det är en rätt dyr metod, men otroligt effektiv. Värt varje öre! ;)

Bullisxxx
0

Får ni tag i SS längre eller har dom bytt namn till Instant Slim månntro…?

underbara
0

länge sen jag skrev… vill bara säga att jag äter och äter hela tiden…. vill börja med ss igen… jag har en så ökad aptit. äter utan att överdriva åt 3 pers åt gången…. blir hungrig en halvtimma efter :@

metalbitch
0

97# tror att det bara har bytt namn

98# jag känner igen det du skriver, jag va precis likadan..det fanns liksom inget stopp, men jag förmodar att när jag slutat med pillrerna så sitter man där igen…man e matnarkoman helt enkelt och svårt att bli av med ovanan

[tililili]
0

Jag har 10 tabletter som jag gärna säljer, mår illa och kan inte sova när jag tar dem, så vill gärna bli av med dem om det är ngn annan som vill prova innan de köper ett helt paket… 

De var ju ganska dyra…

Recent
0

Hej #100!

Jag är jätteintresserad! Är det Instant Slim eller Super Slim?

Har läst igenom trådarna del 1 och 2 och vill gärna prova trots biverkningar mm.

Denna kommentar har tagits bort.
monka-me
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag här har jag hittat er ! :)

Jag har läst mycket om SS … och nu när bestämde jag mig att köpa  .. så finns de inte .. :(

Funderade på att köpa IS eller 1 day diet

Köpte "One day diet"  (chinesika herbs)… de verkar vara bra

Dag 2: Jag mår bra är inte hungrig, sover bra :) lite torr i munen.

Har ni provat 1DD ? Har nån gott ner i vikt med de?

[tililili]
0

Har svarat på förfrågan om Superslim i köp och sälj. Kolla där om ni är intresserade av att köpa:)

NoRegrets
0

Hej alla!

Jag har ätit instant slim i ca 3 veckor och tycker de funkar bra!
Hade lite biverkningar i början, var jättedålig i magen och torr i munnen, svårt att sova och fick tvinga i mig maten första dagarna. Men det gick över och nu mår jag bara bra! Äter MKT mindre portioner, alltså tills jag blir NÖJD, inte mätt. Äter typ LCHF med en liten lutning mot GI, detta mest för att min IBS-mage mår lite bättre av det… Annars tror jag inte det spelar så stor roll vad man äter bara man inte äter så mycket. Dock "synda" bara en dag i veckan, gärna med nötter och frukt istället för godis å annat shit som bara pajjar kroppen.

Jag har inte börjat träna än men ska börja om några veckor. Har förresten gått ner 5 kg sen jag börja och nån centimeter här å där. Äntligen tappat gravidkilona efter nästan ett år men har några kilo kvar till målet!

Recent
0

Tredje dagen med Instant slim och jag måste säga att de är riktigt riktigt riktigt bra! Första dagen var jag lite hungrig men inte panikhungrig som jag brukar bli. Dag 2 och 3, nästan inga hungerkänslor. Magen suger men känner mig ändå mätt. Har ätit frukost och vanlig lunch, dock mindre för att det är svårt att få i sig lika mycket som vanligt. Efter lunchen har jag känt mig mätt i princip hela dagen. Kvällen har jag druckit nutrilett.

Torr i munnen fr o m dag 1, sovit lite sämre på nätterna, men det är de enda biverkningarna hittills. Något jag dock noterat är att jag är PIGG! Trots att sömnen varit sisådär så är jag pigg hela dagen :). Får mig i och för sig till att fundera över vad det är i tabletterna, men jag mår bra och har bara tänkt att äta dem en kortare period.

Definitivt värt att prova! Beställde från superslim.se som jag tyckte kändes mindre seriöst, men varorna kom som utlovat och jag betalade med faktura. Har inte vägt mig ännu men mina supertrånga jeans gick lättare att knäppa idag :).

[tililili]
0

Jag har fortfarande 10tabletter kvar som är till salu om ngn vill prova? För jag vill inte ha dem.

120:- vill jag ha. Ligger även under "köp och sälj"

lillajag7
0

Hej!

Tänkte bara höra hur det har gått för er som har ätit Instant slim..

Sen tänkte jag även höra om man kan träna som vanligt när man äter dom eftersom jag tränar ganska mycket.

metalbitch
0

#108 själv har jag lagt ner IS pga av sömnrubbningarna,förvisso gick jag ner ett ex antal kilo

vissta kan man träna då man har mer energi, men personligen så tycker jag att om du ändå tränar mycket varför då äta IS?

tabletterna är bara en sorts akutlösning, så träna och ät rätt utan IS, då du tränar så behöver du få i dig mat,annars risk för kollaps

lycka till

lillajag7
0

#109, jo men det räcker ju inte bara att träna mycket, utan äta rätt med. Det är de som är problemet för mig. Äter alldeles för mycket godis och då händer det ingenting.

metalbitch
0

#110 försår dig, har själv samma problem

min syster som är dietist lärde mig en bra sak som jag har med mig hela tiden i tankarna

Är du sugen på godis,pizza mm så ät, men se till att motionera bort alla dom kalorierna därefter….utöver det vanliga motionen

det funkar för mig ganska hyfsat, jag får verkligen tänka till om jag verkligen har så jädra lust att motionera kanske i en timma pga att jag va tvungen och sugen på att trycka i mig en hel chokladkaka eller vad det nu e man är sugen på…

i början så tryckte jag i mig massa onödigt och tänkte att vad f*n det är väl enkelt att bara motinera mer, men ack vad jobigt det va..

så nu har jag trötttnat på att äta så mycket sötsaker då jag vet hur tuft det blir efteråt, detta funkar bra som mentalträning för mig i allafall…jag äter onyttigt kanske en gång i vckan men sedan motionerara jag bort det + den vanliga motionen…

tycker det är underbart att synda som sjutton ibland, bara man tar konsekvenserna efteråt…funkar bra för mig i allafall

smultronet12
0

Hej!

Är det någon som kan berätta VAR jag kan köpa dess tabletter?

Vilken sida på internet säljer superslim?

[Norrbysa]
0

Ingen sida eftersom dom är olagliga antar jag..

Satsa dina pengar på ett par fotriktiga löparskor istället och ge dig ut på en 30-60 min powerwalk varje dag. Ger i stort sett samma effekt.

Cawolina
0

Jag har inte orkat läsa alla som skrivit - men jag vill bara säg att de som säger att man "kommer gå upp i vikt" när man slutar har fel. Det beror ju alltid på hur man trappar upp. När man går på VV eller GI eller vilken som helst kan man gå upp allt igen om man inte passar sig! Jag gick på naturdiet och gick ner 8 kilo - men gick inte upp något av det igen.

appapp
0

Hej alla…

Avbokade ett fettsugning (läste att läkaren var prickad och jagad i enghland efter en rad misslyckade operationer… bl a dödsfall). Jag blev skrämd… lite rädd är jag också över Instans slim men har beslutat mig för att testa en tid.

Fick hem två paket igår. Tog första kapseln idag och känner mig stirrig, okoncentrerad, kanske lite hjärtklappning (brukar iof ha lågt blodtryck… men men…?) Inte så svettig, men det hettar till i ansiktet en del… Har ätit nästan normalt.

Undrar hur det varit för er (det verkar som om de flesta inte känner ngt och några känner massor… men ni som får biverkningar… försvinner de och när?)

Jag vill gärna dricka lite vin i morgon (men jag brukar späda vin med vatten…) HAr ngn druckigt?

Jag har för avsikt att med hjälp av IS BRYTA min överkonsumtion av mat. Men INTE att sluta äta…

Hmmm känner mig lite ensam (vågar ju knappt yttra för NÅGON att jag tar till detta lite "ofina" knep som bantningspiller)

appapp
0

hm vaknade första gången kl 5 somna om vakna kl 6 och har inte sovit sen dess…. Funderade på att hoppa över dagens  tablett men bestämde mig för att ge IS en verklig början enligt ordinationen…

Jag vill inte svälta bort mina extra kilon men däremot äta MYCKET mindre än vad jag tidigare gjort…

Är orolig men hoppfull över att biverkningarna lägger sig. Ska ta blodtryclket nästa helg då jag ska till mina föräldrar.

VAr orolig att känna mig stirrig i morse och jag känner mig lite (typ koffeinskakig) men jagmår faktiskt ganska bra. Känner mig pigg… Är otroligt rädd för att tappa skärpan i tanken.

Jag är alltså inne på dag två med IS. Är ngn mer i samma läge?

Helajna
0

Varför tar man dessa tabletter om man inte mår bra och rentav är orolig?
I min värld låter detta helt absurt…

Calmare
0

Håller med Helajna denna gång…

appapp
0

Glad

sååå orolig är jag inte … Å jag har skaffat mig all tänkbar info om Instant slim jag kunnat få tag i och drar efter det slutsatsen att det faktiskt inte finns någon idag KÄND fara… Men jag är nog rätt övertygad om att man hitta hitta endel biverkningar eller komplikationer om man skulle göra större studier. DÄRFÖR är jag mycket mån om att iakta mitt eget mående timme för timme. Skulle jag känna VERKLIG oro skulle jag självklart sluta omgående.

Ha ha har ju bara tagit två tabletter hitintills å tycker inte att stissigheten är värre än efter en kaffetät dag.

Efter alla efterforskningar har jag ju däremot läst många erfarenheter av Istans Slim som otroligt positiva för viktnedgång. Jag längtar ju så innerligt över att få grepp om min enorma hunger och tillbaka till åtminstånde spår av mitt forna utseende…

Idag har jag ju mått mycket bättre :) Hoppas bara att jag får sova i natt… Jag har ätit regelbundet (tyvärr inte så nyttig mat kanske…) jag har försökt dricka mycket (men säkert för lite… för jag kissar förvånande mycket).

Ylva-Li
0

Jag vill bara göra er uppmärksamma om att jag tillåter diskussion om produkten, men all försäljning undanbedes bestämt! Det är väldigt tveksamt om det är ett lagligt preparat, därav mitt beslut.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Helajna
0

Du skriver "läst många erfarenheter av Istans Slim som otroligt positiva för viktnedgång"
Jag och ca 1000 andra här inne på sajten har också otroligt poisiva metoder som gör att många här inne går ned… detta HELT utan biverkningar… jag förstår det bara inte!

#121 Bra beslut!

Helajna
0

Och skönt att vi för en gångs skull är överrens Calmare ;p
haha

Calmare
0

#123 Tungan uteFlört

appapp
0

biverkningharna börjar försvinna =)

Sov till kl 9 idag!!! Jippi! Igår tog jag en långpromenad med solbrillor och ett stort leende. Känner faktiskt inte för att träna så länge jag inte har koll på blodtrycket… Jag försöker äta mindre och nyttigare eftersom ju faktiskt tabletterna hjälper mig att inte känna hunger lika kraftigt. Men som sagt…. Jag har förstått att pillrena kan leda till svält och det vill jag inte utsätta mina kropp för.

Jag skulle vilja höra från fler som tagit IS hur det gått? Hur länge ni tagit tabletterna och hur det fungerat med vikten?

appapp
0

Ingen annan som följer den här tråden nu :(

Hur som helst: Jag har haft stor glädje av att följa tråden innan jag bestämde mig för att testa Instant slim så jag skriver vidare:

Biverkningarna var värst första dygnet. Jag sov uselt, svettades, kände yrsel och okoncentration… stirrig och stissig…

Nu är det dag 4: Jag känner mig mycket lugnare, plötsligt kan det hetta till i ansiktet och jag känner att pulsen är förhöjd. Jag promenerar gärna men tänker inte träna när jag tar tabletterna. Däremot kommer jag definitift sätta igång träningen efter kuren. Jag kan känna rysningar för minsta lilla känsla (såg på tv och fick kalla kårar för minsta lilla grej :)…). I morse vaknade jag dyblöt av svett. Svettningarna är klart värst framåt morgonkvisten… BLÄ! Jag har kissat en hel del. Jag känner ingen direkt hunger men äter givetvis ändå.

Det som kanske trots allt är värst av biverkningarna är en känsla av ångest (som även några innan har vittnat om i tråden). Biverkningarna blir ju bättre för mig… för var dag…

Så: summa summarum. Jag kommer nog aldrig rekomendera det här preparatet pga av biverkningarna men jag tror nog att jag själv kommer äta tabletterna ngn vecka till. Det ska bli intressant att se om det sätter igång ngt med vikten… Det känns fånigt att lita på vad vågen säger efter endast fyra dygn eftersom jag gissningsvis förlorat mycket vätska… Jag känner mig hoppfull men förvånad över att deppigheten påverkar mig värst…

Musiken
0

Jag vet inte om tabletterna hjalpte mig nagot.. Har du markt nagot pa vikten an?

appapp
0

visst är det förändring på kanske ett kilo (lite mer kanske) men det är väl antagligen mest vätska. Tvivlar på att fett hinner försvinna på fyra dagar… Hur länge åt du IS?

Theabea
0

Har nyfiket följt denna tråd och även ettan tidigare. Synd att den håller på att dö ut, för den har faktiskt hjälp mig att komma igång. Läst utan att kommentera nästan varje dag under vintern.

För ca en månad sedan slutade jag med superslim, det måste vara i stort sett samma som IS, eftersom denna tidigare blev olagligt att sälja (köpte mina i samma veva som de förbjöds). Jag hade biverkningar som många andra, under mina två+två veckor som jag åt tabletterna. MEN - jag är jättenöjd! Svårt att sova, men jag var pigg och hade massor av energi. Kom igång och tränade, åt mindre för suget och hungerna hölls under kontroll.

Resultatet blev från 75kg till 67kg och där är jag kvar idag! Tappat mycket runt höft och lår, inte bara på överkroppen. Ska försöka träna ner några kilo till. Hade jag haft fler tabletter hemma, kanske jag kört en omgång till. Nu får jag se hur det går, eventuellt provar jag IS längre fram, men jag tror inte jag behöver det.

Det jobbigaste nu efteråt tycker jag är att inte återgå till ovanan att överäta och smaska "go-saker" jämt och ständigt. För suget kommer tyvärr tillbaka när man slutar med tabletterna…

Musiken
0

Har provat ett liknande preparat (vill inte skriva ut namnet da det ar olagligt i Sverige om jag forstatt det ratt och vill inte uppmuntra till lagbrott) nu ett tag da SuperSlim inte gar att fa tag pa. Jag vet inte vad jag ska tycka om nagonting riktigt..

IS kande jag knappt av, men jag provade igen nyligen med mina tabletter jag hade kvar och blev bara taskig i magen.
Det har preparatet (ska vara starkare) kande jag bara av forsta dagen. Var pigg, lite torr i munnen, inte hungrig men at anda, och sov daligt. Andra dagen kande jag mig helt normal, och idag verkar det nastan ha motsatt effekt! Vadret ar daligt, sa jag kanner mig trott och lag, och har spenderat dagen med att ata, sova och titta pa TV - trots att jag "borde" vara pigg, inte kunna sova, inte hungrig osv. Funderar pa att ta tva tabletter dagligen da det star pa informationssedeln att det ar ok om man inte har nagra kanningar.

vildovacker
0

Har läst båda trådarna nu på ett par dagar. Tråkigt att det verkar sina med inlägg. Har varit roligt o peppande att följa. Jag har några tabletter hemma som jag fått av en kompis som inte ville ha dem. Har fram tills nu bara tagit en då o då nr jag känns att jag kommit in i en sötperiod. Men vill nu göra en två veckors kur för att se om man ser mer resultat.

Har de dagar jag tagit dem vaknat väldigt tidigt o svårt att somna om igen. har även känt lite panikångest vilket jag trodde var stress från skolan men kan ju ha med tabletterna att göra. Men som det är nu känner jag att det kan vara värt det. Vill gå ner 3-5 kilo till sommaren.

Om de finns fler som fortf läser gör gärna ett inlägg då o då…skulle uppskattas nu när jag vill testa.

Kram

OzzysMatte
0

Jag har använt mig av superslim ett tag nu med önskad effekt, har mått bra, varit pigg och tabletterna har absolut fungerat bra på mig iallafall för det har dämpat mitt sötsug rejält. Nu är jag nöjd med vikten men har 1 ½ månads förbrukning av tabletter kvar som bara ligger här hemma och som jag inte vet vad jag ska göra med….Rynkar på näsanför man kan ju knappast skicka tillbaka dom och få pengar tillbaka antar jag

shintaida
0

Spara dom!

Annars kanske Du går upp i vikt igen! Flört

Det brukar ju vara så, att slänger man något, behöver man det, eller hur? Obestämd

Bullisxxx
0

#129 Så underbart att det fungerat så bra, jättebra resultat ju!!! Jag har kvar tabl också men äter dom inte just nu men blev lite peppad av det du skrev så jag ska nog ta ett tag sen igen. Provar just nu ChiliBurn men märker ingenting annat än en fruktansvärt uppsvälld mage första tiden. Ändå sägs det att folk blir så bra i magen av dom… Nää, ingen effekt av detta så inget jag rek. Ha det gott!

Musiken
0

Har nu atit mina andra tabletter ett tag, och kanner mig helt opaverkad. Hungrig blir jag som vanligt, trott ar jag som vanligt, och sugen pa godis som vanligt. Kanns lite trottsamt att kroppen vanjer sig sa snabbt vid alla lakemedel/piller jag stoppar i mig. Samma sak med p-piller ocksa, de blir jag ocksa "resistent" mot :(

Musiken
0

Har nu atit ytterligare ett tag, och har markt att tabletterna faktiskt gor att jag ar lite mindre hungrig. Tog inte tabletten igar eller idag, och har kommit pa mig sjalv med att sma-ata mer. Inga mangder, men manga backar sma heter det ju.. Har varit helt sjukligt trott pa det senaste dock. Var-trottheten har slagit till med stor kraft, och trots att jag ar sa trott sa kan jag inte sova for det ar for ljust. Tabletterna hjalper inte heller da de far mig att ga upp i varv lite, sa hoppas pa att sova lite battre i natt nar jag haft tva dagars uppehall.

Chrilllee
0

Tjenare allihopa!

nu har jag suttit här i 3 timmar och sträckläst båda trådarna, mycket givande måste jag säga! och vill passa på att gratulera de som nått sitt mål med hjälp av super slim!

Jag har lite funderingar angånde detta, skulle uppskatta svar :)

Jag är en grabb på ca 110kg/193cm vilket innebär att jag har ett BMI på 29,7.. med andra ord precis under stäcket för vad som kan anses "kraftigt överviktig.. jag skulle alltså behöva gå ner cirka 20kg.

är det möjligt för mig att göra det med hjälp av detta preparat, hur mycket har ni som kört en kur tappat i veckan, om man tänker i snitt..

och vart beställer ni det ifrån? skulle någon vänlig själ kunna lägga in en länk till en oteknisk person ? ;) har varit inne på superslim och gluttat runt, men en direktlänk skulle verkligen uppskattas!

Tack på förhand !

/Chrille

bummsan
0

Jag har bställt Instant slim från Vippon,

Någon som testat dessa piller??

Gjorde ett eget inlägg för det men dålig respons.

Någon?Obestämd

Musiken
0

Jag har testat IS, men jag tyckte inte att de gjorde nanting Obestämd Dock sa reagerar jag sallan pa preparat oht.. Min kropp verkar ga per automotik och ingenting verkar kunna bryta mitt invanda monster. Kakar andra, starkare, piller nu, och det gar val sadar.. Ar mindre hungrig sa jag ater lite mindre, sa jag gar iaf inte UPP i vikt.. Men nerat gar det inte heller.

ceellbe
0

Jag har tagit IS i 9 dagar och de fungerar superbra på mig! Har knappt varit hungrig alls, absolut inte sötsugen heller. Om jag äter  baral ite mer än vad jag egentligen orkar mår jag bara illa, innan kunde jag äta som en häst.

Jag är vääldigt munntorr, men det är bara bra för då tvingas man att dricka mycket mer än vanliga fall. Dricker flera liter vatten per dag och då förstärks mättnadskänslan ännu mer.

Blev lite stirrig de första dagarna, men det la sig ;)

Bullisxxx
0

#140 Jaa, dom fungerar faktiskt, suget lägger sig allt ganska mycket märker man när man slutar med dom… behöver jag säga mer? Var beställde du dom?

ilse12
0

Har nu ätit inst. slim i två dar-känner inget, absolut inte nåt!!! fan…

De va ju skit att de plockade bort ss- finns det nåt som funkar bra nu?? hur äe det med england/ usa?? finns tabletterna kvar där??

[borttaget av sajtvärd]

Har 150 tab generisk reductil över….har ätit både apoteks/ generisk-ingen skillnad. men jag blev trött..mycket trött ; ) sov på skolan JÄMT, så jag la ner dem. ALLA andra blir tydligen pigga och smala, gick visserligen ner, men när man alldrig är vaken varför va smal Skrattande

Ylva-Li
0

Jag vill inte att ni säljer vare sig Superslim eller någon annan medicin som måste skrivas ut av läkare!
Superslim är borttaget och jag velar fortfarande om jag tycker att det är ok att diskutera det, men jag tillåter det änsålänge. Däremot vill jag inte se någon försäljning er emellan av preparatet. Det hoppas jag ni förstår. :)

Att sälja receptbelagd medicin är inte heller tillåtet, och knappast bra. Man ska vara väldigt försiktigt med att köpa någon annans medicin. Mycket kan gå galet.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

ilse12
0

CoolHar nu börjat me super slim- de lovade att de är den ga sorten, innan de "la ner" den alltså… men de återstår å se om jag är blåst eller…. provade instant-de funkar verkligen inte för mej…

Men de enda jag känner av dessaså kallade super slim är lite tryck över huvudet/ögonen..lite små rysningar å "metall smak" i munnen… inte speciellt mycke piggare…skulle gärna ligga i soffan å glo på biggest loser å käka choklad Tungan ute  önskar att jag kunde få lite energi så man kommer igång me motion igen…. men men…

är väl blåst som vanligt….skulle behöva gå ner x antal kilo…

att man aldrig lär sig-de finns inga genvägar…tränade som besatt för några år sen- hade då efedrin som träningskompis ; )

Men jäklar va vältränad å fit ja va!!!! Vill tillbaka dit..men tyvärr inte hittat nån ersättning för effe-provade rent, men gillar stackers mm-INTE de nya skiten me syneperin.. om ni får resultat av super slim/instant -hör av er--- ska köra några veckor å se vad som händer ialla fall…kanske, kanske ger det nåt iallafall …

kramar

bummsan
0

Her oxå fått tag i super slim ,samma biverkningar som du.

Hoppat nån vecka o sen börjat igen , men det händer ingenting.

Slutar nu för denna ständiga huvudvärk orkar ja ej med.

Hoppas de funnkar för dig.

Mimsivimsi
0

.

annelie99
0

Hallå… de säljer ju fortfarande"super slim" men de är nån annan skit… Men vad ni än gör….Handla INTE på:

Take2daydiet.com

De lovar pengar tillbaka samt /eller ny vara om de ej kommer fram

Tro verkligen inte på detta!!! Har blivit blåst på nästan 1000:- samt min vännina på 850;- har ringt, mailat, hotat…men inte nåt mer än…att de /han är "tyken"

Ylva-Li
0

Påminner ÅTERigen om att jag inte vill se varken sälj eller köp av dessa piller på viktminskning.ifokus.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Fjallraven
0

Vad roligt med en sån här tråd!

Fick mina Instant Slim med posten idag och ska börja imorgon. Känner mig superpeppad men samtidigt lite nervös för biverkningarna. Fastän dom säger att det inte finns några…

Förväntar mig inga större underverk men behöver en kickstart och hoppas att det här kan hjälpa mig.

Fjallraven
0

Första tabletten togs imorse och jag har mått toppen hela dagen. Och absolut inget sötsug! Hur skönt som helst :)

Hoppas det fortsätter på den här banan

Tarzan88
0

151  Anledningen till att du mått bra och vart pigg är för att det finns spår av olagliga medel i tabletterna,tror de va amfetamin liknande substanser om jag inte minns alldeles fel när dom gick ut med varningar!

Åt själv  dom i 7 dagar för 1 år sen,

( Jag vägde något kg för mycket tyckte jag när jag slutade röka,men när jag slutade med dom åt riktigt och började träna igen gick ja ner så jag vägde/väger fortfarande 47-49 kg UTAN massa onödiga tabletter,det går INTE att fuska tyvärr ! )

Det är bara att lura sej själv,blev utorkad och orkade knappt med jobbet då man blir helt utmatad och inbillar sej att man inte behöver äta!

Men för allt i världen DRICK MYCKET vatten för du torkar ut helt annars,första och andra dagen kanske det känns bra men äter du inte tränar och dricker funkar det INTE!

sen så är dom även beroende framkallade,olagliga att sälja eller använda i sverige,innehåller även spår av bantnings medel som man får för väldigt svårt överviktiga där dom tar det under läkarens uppsyn eller va det heter!

Även en del laxermedel,och även olagliga preparat,alla dessa ämnen kan orsaka hjärn blödningar,hjärtinfarkter mm

Jag kände samma som du men insåg snabbt att detta va helt idiotiskt!

Men visst om du verkligen går in för att träna och äta nyttigt dricker mycket vatten ,KANSKE dessa tabletter funkar!

Lycke till och låt oss veta hur det gått för dej!

Alltid spännande!

Fjallraven
0

#152 Är det inte Super Slim du tänker på då?

Har läst runt på det jag har hittat om dom som äter dessa tabletter, så jag är väldigt noga med att dricka mycket vatten och äter även 3 mål om dagen. Tror det är en anledning till att jag mår bra, eftersom jag fortfarande äter och dricker som jag ska men har äntligen sluppit sötsuget :-)

Som sagt, jag förväntar mig inga underverk utan bara mer en kickstart :-)

Ska hålla er uppdaterade!

[four_ferrets]
0

Asså är Super Slim så farliga?

Karmatarerskanise
0

#154 Vad jag har läst så kan de vara farliga ja.

Verkar ju inte vara lagliga heller? Det brukar finnas en anledning till det.

[four_ferrets]
0

Jag får mina tabletter i morgon och visst jag har fel på hjärtat p.g.r vikten men får försöka ta tabletterna ändå. vill gå ner i vikt..

Ylva-Li
2

Jag skulle INTE ta dessa tabletter eller andra som inte är godkända av läkare etc. Speciellt inte om man har fysiska problem, allra helst hjärtproblem. Det kan sluta väldigt illa!
Det finns andra sätt att gå ner i vikt.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

desireé
0

hejsan :) jag e en tjej som har gått upp 8-9 kg på ett år.(45 till 53) många av dessa kg har varit bra men e nu lite missnöjd för mina lår har blivit bredare och jag kommer inte längre i mina jeans :(

har försökt att träna bort en hel del men slutar bara med att låren växer å de gör även sötsuget. är extremt socker dugen hela tiden och det är så jobbigt att alltid behöva tänka trotts att man är sugen.

därför vill jag testa dessa piller för att slipap sötsuget och få lite finare lår:) men jag vet inte om det är lagligt i sverige? någon som vet?

väldigt tacksam för svar :)

[Norrbysa]
1

#159 Jag tror inte dessa piller dämpar sötsug. Är det sötsug som är ditt problem så testa kromtillskott istället.

Undvik sånna här farliga preparat. Riskera inte din hälsa.

Ylva-Li
0

Dessutom får du nog inte mindre lår för det. Fett förbränns överallt. Du kan inte punktförbränna fett tyvärr. 
Piller av det här slaget är ingen lösning. Och det kommer definitivt inte dämpa ditt sötsug.
Det finns inga genvägar, tyvärr.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.