Vad är era mål?
Hur mycket vill ni gå ner till och hur lång är du?
Jag 167 cm lång och ska gå ner till 70 kg helst 65 kg :)
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Jag är 168cm och vill gå ner till 65kg eventuellt 60kg. Väger i dagsläget 70 så det är inte så långt kvar ändå :)
Jag är 160 cm, och vill gå ner till 62 kg. :) Väger ca 73 kg nu.
Jag är 175 mitt mål för tillfället är att väga 77kg men mitt lång siktiga mål är 65kg som jag vägde innan jag börja med p-piller..
Jag har gått ner 30, har ca 6 kvar.
Har 5-7kg kvar till målvikten! De sista kilona sitter verkligen som berget måste jag säga 
#5 Uuh, säg inte så :P
#6 Haha, har kämpat (om än rätt halvhjärtat) i snart ett halvår med dem! Men det beror nog mest på brist på självdiciplin och en känsla av att vara rätt nöjd över att ha gått ner närapå 20kg redan, så de sista är inte livsavgörande liksom 
#7 Okey 
161 cm, vill ner till runt 60 kg. Väger 70+ just nu….
Är 167 och mitt mål är 55 kg. Väger just nu 56, så bara 1kg kvar! :) Innan vägde jag 68 kg.
Är 170 och har ett mål på 70-74 kg!
Följ gärna med på min resa som förstagångsmamma, lärarstudent och från fet till normalviktig på min BLOGG!!
är 167 och vill gå ner till 65 :)
Är 169 och väger nu 63, vill ner till ca 56 :)
157cm & väger just nu 46,9.
Mitt mål är 45. (Helst ännu mindre, men då kommer jag ruttna bort eller nåt, haha).
Vägde innan 51.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
är 162 och mitt mål är 50, väger nu runt 57 . fast jag kommer aldrig kunna klara det :/
#15 Åter igen, man ska inte banta i din ålder. Speciellt inte när man inte har någon övervikt!! Tror du kanske skulle prata med skolsystern om det här.
#16 jag tänker inte banta eller äta mindre eller så, jag tänker bara träna mer och äta bättre och så :P
#17 Låter bra. Du kan fråga din idrottsläare om råd av träning.
#18 japp
jag är 160 och väger 53 och vill ner till 45
#20 Det låter inte hälsosamt att väga så lite för en person med din längd.
Jag vill ner till 65 kg och jag är 161.
lurvponnyn.vimeddjur.se
Jag vill ner till 70-75 kg, är 174 cm lång.
Med vänliga hälsningar
Chess
är 165 cm lång, väger 67 kg, vill gå ner till 58-60 kg igen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mitt mål är 60 kg, och då är det MASSOR av kilon som ska bort. Jag är 171 cm :)
#24 60 kg vill du väga och är 171 cm lång?!
Då blir du ju pinnsmal? min idealvikt är ca 60kg och jag är 165 cm lång.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är 177 cm lång. Min målvikt är 65-67 (får se vad jag känner när jag väl är där. Startade på 75 kg. Har på 3 veckor gått ner 2,5 kg.
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Väger idag 62-63 och vill ner till 55-56 Kg är 1.59 cm lång.
#25 Jo du har rätt, men alla de läkare jag har pratat med om min övervikt har sagt att 60-65 kilo borde vara mitt mål… Jag vet inte om 171 är exakt rätt men runt där iallafall
Jag nådde mitt delmål denna veckan :D Tog mig till och från stallet utan bil fem dagar denna veckan. Det är en sammanlagd sträcka på 3 mil som jag har cyklat eller gått.
lurvponnyn.vimeddjur.se
Jag är 160cm och mitt mål är 52kg, dock kan de hända att jag stannar redan vid 55kg. Har gått ner från 63kg till mitt nuvarande 58,5kg
Mvh. Sanne & Djuren
Zizzaz: det låter ju precis som jag, längt och allt. Fast står just nu still på 62. Vilken metod kör du?
#32 :) körde allevo dieten.. drack 550 kcal per dag i 14 dagar och gick ner från 63 till 57,5kg.. :) de var i somras (juli).. har endast gått upp 1kg sen dess. Så har funkat för mig :)
Nu har jag dock varit lite slarvig med mina morgonpromenader + grönsaker till middagen(äter all mat, men har en hel del grönsaker till också) Äter på tok för mycket godis just nu :) så ska ta och skärpa mig.. om inte annat så fort nyår är över, tappar alltid motivationen dec månad.. :)
Har en kompis som gick ner från 110kg till hans dagliga 55kg(underviktig nu :S) :) han åt nutrilette som diet och gick ner de riktigt fort enligt honom, har dock ingen aning om hur många år .. men lät som 2-3år :)
Mvh. Sanne & Djuren
Mitt mål är 65-67 beroende på vart kroppen väljer att enklast lägga sig. Jag är 172-174 (nåt sånt), väger 74,5 i dagsläget. Mitt främsta mål är dock bara att omforma kroppen med hjälp av träning.
33: okey, jo jag har också kört måltidsersättningar, det funkar men jag tröttnade på smaken, sen började jag jobba igen och kom av mig med träningen. Men är på G nu igen! :D
Jag är 185 lång o ska ne till 75-80 väger 110 i dagsläget 
Jag är 161, väger idag 55kg men vill ner till 50. Gör inget särskilt för att tappa vikt, men 50 är mitt mål.
156 & har 3kg kvar till målet.
1kg menar jag.
161cm och målet är 63kg. Typ. vet ju aldrig om man får muskler istället går det lika bra.. vill ner i runt 73cm i midjan iaf. (84cm nu, väger 76kg, har varit uppe på 86kg)
Men jag är inte jättemotiverad. Om jag inte går ner genom att träna lite grann och äta nyttig mat så får det vara som det är :)
Kör en egen variant av lågkolhydrat (låg, inte nollad) och numera mjölk och glutenfri.
Tror att stoppet av mjölk kan hjälpa vikten med.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Mitt mål är 60 kg till mina 169 cm. Har på ett år gått ner från 69,9 kg som minimivikt till 62,7 kg som minimivikt. Och har då även minskat en hel del i fettprocent. Kör inte på någon särskild diet, utan försöker hela tiden förbättra min kondition, tränar styrka (pilates) och har en regelbunden vardagsmotion. Sen försöker jag åtminstone skippa skitmaten, men det går ju sådär..
Jag är 158 cm kort och planerar att väga runt 60-63 kg. Har ingen fast målvikt som jag benhårt strävar efter utan jag föredrar att hålla koll på hur kroppen ser ut och hur jag känner mig. Vågen är bara en siffra som sällan är rättvis ändå, jag tittar hellre på hur jag ser ut. Men runt 60-63 kg bör passa mig utmärkt.
172 cm lång, vill väga 57 men ska väga max 67 när jag är klar med min viktminskning.
166 cm, väger 61, vill väga 50 kg.
Ska gå ner med träning, och lite ändring med kosten (inte banta).

#44 Samma här! Att träna är bra mycket roligare än att svälta sig själv 
170 cm, väger 61 nu efter att ha gått ner ca 15 kg på ett år. Vill lägga mig på 60 jämnt men det är inget måste då jag redan är så pass smal men det skulle vara roligt! :) Fast lär ju inte hända nu när det är jul och nyår ;)
Eftersom jag är 16 år (var 15 när jag började) så har jag gått ner med hjälp av ändrade matvanor och träning eftersom bantning inte är att rekommendera för barn! Jag låg inte på någon övervikt när jag började men jag kände mig inte särskilt nöjd med min kropp så jag (med hjälp av mamma) tog kontakt med både dietist och läkare för att viktminskningen skulle bli så bra som möjligt då kroppen fortfarande växer. Har varit noga med att inte svälta mig och har gått ner lite mer än ett kilo per månad vilket jag tycker är riktigt bra och det är något man kan hålla också. Jag är riktigt nöjd där jag är nu! :)

jag är 160 och vill gå ner till 50 kg. eller helst 49.9 för att få se den underbara 4an! men jag skulle nöja mig bra med 51-53 kg. väger 56-57 nu.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~