Vad tycker ni?

Mitten! Eller typ ett mellanting av mitten och den smalaste.
Tycker att dwn tjockare hr sexiga kurvor :P
Alla äre jättesnygga.. men jag misstänker att den smala har photoshoppat bort lite nyckelben och annat vilket sammantaget hade gett ett magrare och nästan lite sjukligt intryck.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
2an och 3an, alltså mitten och höger:)
Visst det är inte fult att vara smal, men gillar kurvorna på 2anoch 3an som 1an saknar. Plus att hon ser inte helt hälsosam ut.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#3 Det är intressant att man kan ha så olika perspektiv. Jag tycker absolut inte att den smalaste tjejen ser ohälsosam ut. Exempelvis så tycker jag att hennes ben verkar vältränade. Smal - javisst, men ohälsosam, inte särskilt. Jag har i alla fall svårt att avgöra hur hälsosam någon är över en bild liksom.
Dock kanske man haft en annan uppfattning om det är som Zabbio säger, att man retuscherat bort nyckelbenen. Iof är nog alla kropparna retuscherade, jag har svårt att tro att alla tre har perfekt slät hy.
#4 Ja man ser olika på olika saker :)
Dock tycker jag inte hon ser hälsosam ut, men visst det kan hon mycket väl vara:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Ang. vältränade ben, så har man så pass lite fett så syns ju muskler tydligt = ser vältränade ut ;) Ser man där låret möter höften ser det också väl smalt ut för att vara vältränat - vinklarna är valda med omsorg.
Jag är helt övertygad om att nyckelbenen är retusherade, kanske till och med revben som kan ha synts mellan/ovanför brösten. Om ni tittar på top model och liknande program kan man tydligt se hur såna detaljer syns tydligt när de filmar sessionen, men aldrig på det färdiga fotot. Man får vara medveten om det för att lägga märke till det, bara.
Men säkert är alla tre retusherade, den större har nog några mindre attraktiva bulor som suddats bort osv.
Så frågan är - kan man egentligen bedöma bilder som inte visar ett verkligt utseende, och på något sätt koppla det till vanliga människor?
Det är som om jag sagt att spetsiga alvöron är snygga. Det tycker jag iofs, men det går nog inte att få dem utan operation.. ;)
Tyckte alla var snygga på sina egna sätt.
Jag kan av nån anledning inte se bilder, blir omdirigerad till någon snubbes blogg och ser ingen bild på några tjejer… Någon som kan prova lägga in en annan länk?
#8 Nä, syns inte längre, fanns innan :)
#9, tack, då vet jag det!
Själv tycker jag mitten och den lite rundare.
Den rundare har riktigt vackra kurvor, medans mitten är mer min drömkropp :).