Viktväktare
Hejsan
Finns det några viktväktare här och som kan ge mig sporrande resultat?
Jag vet aldrig hur jag ska välja..vill gå ner 15 kg men står mittiemellan vv eller lchf…känns som att LCHF tar det längre tid o gå ner men jag är en vv sen tio år tillbaka och det ger resultat=) men…jag vill inte äta light eller lättmejerier eftersom det inte är naturligt:/ hur gör ni? äter ni naturligt men i mindre mängder? ni känner inte att ni blir fixerade vid points hela tiden? hur fungerar det nya…jag vill ha lite info innan jag blir medlem för det kostar ju en del o vara medlem och man kan ju inte få info förrän man blir medlem och då kanske manångrar sig:/
berätta lite hur det går för er o tips…blir peppad då=)
Har inte Viktväktarna då och då informationsmöten för folk som är intresserade men först vill kolla läget? Har för mig jag har sett det iaf, men jag minns inte säkert.
Vilket av de valen du ska göra har jag ingen som helst koll på eftersom jag inte äter enligt någon av dem och inte har någon koll egentligen.
nej tyvärr finns det inga möten i min stad:( så det går inte….
hur äter du då? eller du kanske inte kör viktminskning
#2, Det var ju dumt. Då vet jag tyvärr inte.
Jag kör kaloriräkning själv utan någon speciel diet eller hjälp, och har hittils gått ner 40 kilo på snart 9 månader.
Oj! gud va duktigt gjort av dig=) hur räknar du? fyller du i en dagbok själv då o har koll? motionerar du mycket och vad?
I början använde jag minmat.net varje måltid för att få koll, nu har jag lärt mig det mesta jag stoppar i mig och vet ungefär hur mycket jag kan äta av sånt jag brukar. Jag tränar en del, 3-4 gånger i veckan varierad träning, och de dagar jag inte tränar försöker jag promenera minst en timme.