Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 3512 ggr
sturee
0

Duncan Dieten

Hej! Dags för att bli av med några extra kilon nu i vinter! Och jag undrar om de finns någon här som har någon erfarenhet av Duncan Dieten? Vad går den ut på/hur fungerar den? Var den effektiv? Hur mådde ni? Tacksam för svar! :) Ha en bra dag! /Sofie

Karmatarerskanise
0

Du menar inte Dukan dieten? Hittar nämligen ingenting om duncan.

Thowas
0

med dukandieten äter du bara proteiner, hur mycket du vill, i ca 10 dagar. sedan varvar du proteiner och grönsaker. ej kolhydrater.  jag har inte provat den själv men läst om många som tycker den är jätte bra och gått ner mycket på den

sturee
0

#2 Okej, tack så mkt! :) Men de är bara de då? Först bara protein och sen de och grönsaker, sen håller man på till man är nöjd? :)

Fridaaaa
0

Tror inte det är bra i en längre period.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Thowas
0

http://www.dukandiet.co.uk/

dit kan du gå och läsa lite, och räka ut vad du ska väga egentligen.  sök på dukandieten på nätet så hittar du nog massor.

Thowas
0

jag måste bara berätta att jag har kört enligt dukan dieten ungefär en vecka nu. men jag tog en shake på morgonen( måltidsersättning), sen åt jag bara protein som grillad kyckling, tonfisk, nötkött, torsk och räkor, och har druckit minst 2-3 liter vatten om dan.   resultat-2kg.

körde tidigare färdiga menyer med lågkaloriekost och gick inte ner nåt på 3 veckor