Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 2482 ggr
Zabbio
1

Helt idiotisk fundering..

Man rör sig ju en del när man sover.. Jag rör mig kanske ovanligt mycket (eller så finns det faktiskt småfolk, tomtar och troll som drar av täcket varje natt och slänger bort kudden.. ibland hela madrassen också.. Förvånad )

Om man sover med såna där vikt-armband (typ remmar med fickor fyllda med sand eller nåt som man spänner runt händer och fötter) kommer man styrketräna armarna och benen medans man sover då? Skrattande

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

BMEXX
1

Haha visst gör man säkert det. Dock inte så smart då sömnen är till för att låta kroppen vila, vilket är lika viktigt som träningen.

// Pabblo

Zabbio
1

Äsch, vila, det gör jag så bra när jag är vaken :D

Karmatarerskanise
0

Hahahaha, kan kanske fungera ;)

jasmina.p
0

ingen fundering är för dum! (: vet ni var man kan köpa såna viktband? (: kanske man skulle införskaffa sig till promenaderna.

http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!

Zadeira
1

Haha, skulle inte vara roligt för varken mig eller min pojkvän att testa. Flört Det hade garanterat slutat med att någon av oss slagit den andra i huvudet med vikterna.

Karmatarerskanise
0

#5 Haha ja, sover man med någon annan kan de ju bli farligt Flört

Zabbio
0

#4 Mina är köpta på Rusta.. finns lite överallt :)

#5 xD! Äsch. lite får han tåla..