Vilka har ni testat?
Finns det någon som har testat 30 days?? Eller det som dom har börjat göra reklam om på tv nu? Glykocanol?? (tror jag det heter) Det stoppar kolhydratupptaget med upp till 60%,.
Så finns det någon som har testat någon av dessa 2? Eller kanske några andra liknande produkter?
Tacksam för svar ,
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
jag läste just om 30 days idag i häsokost reklamblad. det stod om en kvinna som provat många dieter och var överviktig och som provat just 30 days. men det stod oxå att hon började byta ut vitt bröd mot mörkt, började dricka mycket vatten, tänka över sin kost och kommit igång med att motionera.
så då undrar man; var det tabletterna, som ska vara nåt örttillskott, som gjorde att hon gick ner eller kanske att hon faktiskt började ändra sin kost?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
30 days är det inte den som kallas ''swedish diet'' i USA? Eller var det one week kanske?
xD iaf, reklamfilmen är kul..
Har aldrig provat piller, bara pulver..
Tror inte på den som hämma kolhydrater, låter lite som de där ''low carb'' produkterna som skulle innehålla kolhydrater som ''inte togs upp'', eller rättare, nåt som stoppade dem. Tester visade sig att det var ren bluff rakt igenom.
Allio eller vad den heter är väl den som ger kraftig fett-diarre om man råkar peta i sig fett? Har jag hört iaf, har som sagt inte provat. Men klart, det funkar nog…
Tror inte på piller.. de som har en riktig effekt är väl de som liknar amfetamin (vilket också varit ett bantningspiller) och vem vill bli beroende av sånt liksom? De stannar sällan på marknaden heller, blir förbjudna efter ett tag.
Man ska vara mycket försiktig med alla piller från nätet, finns folk som dött av dem, eller så är det typ bakpulver.. var en dokumentär om det innan. De på apoteket är väl relativt säkra att testa, men effekten kan man ju undra över.. ofta handlar det ju om att ändra kostvanor helt enkelt.
Satsa hellre på bra vitaminer, ev. enzymer som hjälper kroppen ta upp näringen. Får du i dig och tar upp de vitaminer, mineraler och näringsämnen som kroppen behöver, så brukar sötsug och hunger minska :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#2 Jo visst är det mycket att tänka på när ska ta piller. Men just dom 2 som jag skrev om innan finns på både apotek och i hälsobutiker, så jag ska nog prata med dom också innan jag bestämmer mig helt :P
Men som du skrev så har du bara använt pulver, har själv också testat det men har inte klarat av det. :P Så det är absolut inget jag vill testa igen:P
Men jag undrar mest om någon har testat det och vad effekten blivit :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#3 Kan berätta att pulverna inte hellerär särskit bra ;) Man går ner under veckorna man tar dem, men lär sig ju inte hur man ska äta för att fortsätta gå ner, så man går upp igen.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Varför inte bara dra bort kolhydraterna från menyn istället för att äta piller??? Känns aningen klokare att göra så :)
Jo men nu är det så här att jag är väldigt, och då menar jag väldigt, kräsen när det gäller mat.
Och känner att jag måste/vill ha något som "får igång" min motivation mer och som ger lite "snabbt" resultat.
/ J
Det finns inga bra genvägar. Tyvärr.
Varför inte gå den lätta vägen? Ät inga / mindre kolhydrater… du slipper slänga ut pengar på massa skit :)

Hej hej mitt i natte..
Jag kör just nu på viktväktarna och går faktiskt ner med det, men hade köpt 30 days sedan tidigare. Dessvärre slutade jag efter några dagar då kom inte ihåg varför förens jag prova dem igen i 4 dagar…..
TROTTS att jag ätit o gått ner första veckan med vv så började jag gå upp med 30 days, magen stannade upp och jag svälde både i vetska o av maten jag åt, spelade ingen roll hur mycket jag än motionerade.
Samma resulltat förra gången med, kan vara så att jag är unik i detta men tror inte det???
Slutade med dem och har nu på bara några dagar gått ner över 1.5 kg…
Äter varken mer eller mindre o har ju koll eftersom jag äter vv mat. Alltså äter riktigt bra mat.
Åt denna gången en vecka av dessa tabletter o lär INTE göra det igen :(
Det är min erfarenhet i allafall
Kram
Hela idén med att stoppa kroppen från att ta upp näringsämnen känns riktigt läskig!! Det är ju i sånt fall något som hämmar kroppens normala och livsviktiga funktioner.
Håller med #10. Liksom, varför äta kolhydraterna från början? Sedan tänker jag om pillerna hindrar kroppen från att ta upp ämnena i maten, blir man inte hungrig då igen och äter mer? Det blir en light effekt