Cool tjänst
Snubblade över en lite annorlunda sida om man vill äta ett visst antal kalorier på ett visst antal måltider per dag. Man kan oxå ställa in balansen mellan kolhydrater, proteiner och fett om man trycker på options.
Va tror ni?

Intressant! Den fick dock spel när jag ändrade kolhydrater och fett… Men kul grej och om den börjar funka ordentligt så kan den vara riktigt bra.
Jag tyckte om iden, men det var rätt snålt med alternativ på att äta, och jag fick väldigt tråkiga menyer när jag väl kryssat i de sakerna jag faktiskt äter av det. Så med lite fler livsmedel att välja på så hade det varit väldigt intressant och smart kostplanering.
Är det som Shape up? Den räknar kalorier fördelat kolhydrrater, fetter och proteiner. Shape up finns både som app och på nätet. Ganska kul grej, men jag orkade inte fylla i den så många dagar. Låg ändå en bra bit under mitt rekommenderade kaloriintag varje dag :P Denna som nämns här har jag inte sett/hört om.
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.

#3 Nej, tvärtom. Istället för att lägga in vad du ätit lägger du här in hur mycket du vill äta (kolhydrater, fett, protein eller kalorier). Sen får du menyförslag. Tryck på länken så kan du testa…
#4 Haha okej! :) Får kika!
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Tror inte den är helt färdigutvecklad.
Verkligen kul att få börja i andra änden och välja hur mycket man ska äta under dagen och sen få förslag på vad man kan äta för dem kalorierna. :-)