Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 3768 ggr
MelanieL
0

Någon som har testat detta:

Någon här inne som har testat Tengda eller dream body?

/ Melanie

Skrattande

[Lillfjanten]
0

vad är det?

MelanieL
0

Piller med sibumatrin i sig. Typ som reductil fast under 100 lappen Flört

/ Melanie

Skrattande

[Lillfjanten]
0

svenska produkter? måste googla lite :)

MelanieL
0

Ne Asien :) finns på ebay

/ Melanie

Skrattande

Fridaaaa
0

Nix, för tycker inte man ska äta massa piller får att gå ner vikt, utan bättre att ändra kost och motion

Och du ser inte direkt stor ut på din avatarbild? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MelanieL
0

Stor är jag absolut inte. Har bara några kg på helt fel ställen Obestämd

Har inte sagt att jag ska köpa dem, vill bara veta mer. Tycker det låter för bra för att vara sant!

/ Melanie

Skrattande

Fridaaaa
0

#6 Ok som jag då ;) Mitt sitter på magen, hehe

MelanieL
0

#7 För är det insidan av låren! Försvinner ju aldrig…Rynkar på näsan

/ Melanie

Skrattande

Fridaaaa
0

#8 Mitt försvinner inte heller känns det inte som:(
Har med lite på insidan av låren. Blivit sedan jag slutade rida :/

bea28
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#6 men om du vet vilka problemområden du har så är det väl bättre att träna bort det..? Det är ju absolut inte säkert att pillrena tar bort "rätt" kg.

Jag har för övrigt också en hel del på insidan av mina lår, men flobbet försvann nästan helt när jag joggade regelbundet i somras. Övningarna i videon som jag bifogar gav mig också en hel del träningsvärk där, så jag antar att det brände på rätt ställe.. :P

Ylva-Li
0

När jag får lite tid över ska jag skriva ihop en artikel om 2 riktigt farliga substanser som finns i de flesta olagliga bantningspiller. (Förutom de som bara innehåller typ växter etc.) Måste läsa på lite mer först bara.

Sibumatrin har 16% större risk för användaren att få allvarliga hjärtproblem som stroke/hjärtattack. 
Jag använda reductil en period och fick gå på regelbundna kontroller för blodtryck t.ex, så jag är inte förvånad att man tog bort det pillret. Det var inte tillräckligt säkert.

Sen är det tyvärr så att du inte kan ta bort kg från det stället du vill. Fett försvinner där det själv vill.. Det är inte alltid det funkar med träning heller. Ibland får man helt enkelt lära sig att leva med sina felplacerade kilon. Endel tar till fettsugning. (Ryser lite. Tycker det verkar så obehagligt.)

Verkar det vara för bra för att vara sant, så är det säkert det också. :) Tyvärr. Och att köpa medicin på ebay skulle jag vara väääldigt försiktig med. Du har absolut ingen aning om vad du får.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||