Någon sanning alls??
Någon som vet om det är någon sanning i krämer och piller som säger sig "lösgöra" fettet så det förbränns lättare?
Speciellt krämer som ska strykas utanpå kroppen känns skumt…
Men det måste komma någonstans ifrån att de försöker sälja det…
Tror inte att det finns någon sanning alls i det, piller kan möjligtvis funka då det du just ätit kommer ut lika snabbt i diaree form där bak.
Sådana produkter finns eftersom vi människor ibland är desperta och vill tro på att det finns "lätta" vägar till viktnedgången. Det mesta är humbug, speciellt krämerna ;) Tabletter finns som #1 skriver i sådan form att man skiter ut det man ätit, eller så är det tabletter som innehåller tex amfetamin som gör att man inte blir hungrig. Men det säger ju sig självt att amfetamin inte är något att satsa på.
#2 lär väl knappast vara tillåtet att sälja?? Har du nå exempel på såna?
// Pabblo
#3 Nej, det har jag aldrig påstått. Men tyvärr finns det massor av olagliga piller att köpa över nätet, och folk gör det också.
ja men tabletter som gör att man skiter ut fettet i maten finns. såna har jag provat själv och det kan man få utskrivet av läkare.
dock provade jag dom inte mer än några dagar då det kunde hända "olyckor" i brallan om man fes…..
Thowas, ja, det skriver vi ju :)